سوله آکام فلز

۷۶۹ نفر؛ آخرین آمار جان باختگان تصادفات جاده‌ای در نوروز-پیام امروز


سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا بامداد امروز (سه شنبه، ۱۴ فروردین)، ۷۶۹ نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۲۰ هزار و ۲۱۴ نفر مصدوم شده‌اند.

او بیان کرد: در ۱۹ روز اخیر، ۶۳۳ فقره تصادف فوتی، ۱۶ هزار و ۹۶ فقره تصادف جرحی و ۸۰ هزار و ۴۶۰ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های کشور اتفاق افتاده است.

این مقام انتظامی افزود: در این مدت زمان استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان بیشترین آمار تصادفات فوتی را داشتند.

رئیس پلیس راهور گفت: براساس آمار مرکز ثبت ترددها، درحال حاضر در استان مازندران ۱۱۹ هزار خودرو مسافر، استان گیلان ۱۰۹ هزار خودرو مسافر و در استان خراسان رضوی ۴۷ هزار دستگاه خودرو مسافر وجود دارد.

سردار حسینی با بیان اینکه در جریان سفر‌های نوروزی از ۲۴ اسفند تا روز گذشته، حدود ۵۰۲ میلیون تردد بین استانی در جاده‌ها ثبت شده است، افزود: این رقم روزانه به طور متوسط به حدود ۲۶.۵ میلیون تردد رسیده و این آمار تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲ درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی گفت: آمار پلیس راهور نشان می‌دهد در ۱۹ روز اخیر، ۳۶۸ هزار خودرویی که از استان تهران خارج شده‌اند، هنوز به این استان بازنگشته‌اند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

موزون: دنبال سه تجربه‌گری که زیر آوار‌ها زنده ماندند، هستم + فیلم-پیام امروز

مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» از سه کودکی گفت که زیر آوار‌ها همراه با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *