تازه ها
سوله آکام فلز

آغاز المپیاد استعدادهای برتر کشور از ۶ مهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرامرز کیانی‌زاده، مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به سند تحول دولت مردمی، اظهار داشت: سند تحول دولت مردمی به استعدادیابی، پرورش و نگهداری استعدادها تاکید دارد و در همین راستا سعی کردیم که استعدادها شناسایی و فرایندی طی شود تا افراد مستعد در استان‌ها شناسایی شده و از سوی گروه‌های استعدادیاب مراحل پیشرفت را طی کنند.

مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی افزود: با تاکید سجادی، مصمم به برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور هستیم. در همین راستا ستاد المپیاد استعدادهای برتر به ریاست پولادگر تشکیل شد و از ابتدای سال  ۱۴۰۱  پیگیر برگزاری این مسابقات هستیم.

کیانی‌زاده گفت: بعد از جلسات متعدد و هماهنگی‌های لازم و با توجه به برنامه‌ریزی به عمل آمده از ششم مهر مسابقات آغاز خواهد شد و این مسابقات حدود یک ماه به طول خواهد انجامید.

مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی در ادامه در خصوص طرح نظام نامه نخبه‌یابی و نخبه‌گزینی، تصریح کرد: این طرح تکمیل‌کننده طرح استعدادیابی این وزارتخانه است و ما پیش‌بینی کردیم که افراد مستعد هر استانی شناسایی و در کانون‌ها و پایگاه قهرمانی‌ها با حضور مربی خانم و آقا آموزش ببیند.

کیانی با تاکید بر اینکه افراد مستعد و شناسایی شده زیر نظر مربیان رشته‌های مربوطه همواره مورد پشتیبانی قرار خواهند گرفت، اظهار کرد: افراد انتخاب شده که در ۲۸ رشته خواهند بود به حال خود رها نخواهند شد و ما تمامی تمرینات آنها را زیر نظر خواهیم داشت تا با تلاش و استعدادی که از خود نشان خواهند داد به مسابقات مختلف راه پیدا کنند.

مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات  ورزشکاران  در ۲۸ رشته در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استانهای تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان با شرکت ۴۷۸۱ دختر و ۶۵۱۵ پسر در این طرح استعدادیابی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز-پیام امروز

در ادامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ۳ دیدار در شهر‌های مختلف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *