ایسنا/قم رئیس اداره امور آموزشی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: برای تأثیرگذاری موج آفرینی در فضای مجازی ۱۰نقش کنشگری پایه ریزی شد و تولیدگران، توزیع کنندگان و بخش فناورانه ساماندهی شدند و به ازای هر تقشی فعالیتی را انجام میدهند.
حجتالاسلام محمد بختیاری، رئیس اداره امور آموزشی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی امروز در نشست خبری برنامههای ماه مبارک رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی که امروز در سالن همایشهای غدیر این مرکز برگزار شد، در سخنانی به تبیین این برنامه ها پرداخت و گفت: مبلغین فضای مجازی باید در رابطه با محتوا آموزش ببینند و مبلغان متخصص گرافیک در کارگاهی شرکت کرده که نتیجه آن تولید ۲۴بیلبورد شهری است که شهرداری مشهد، تهران و اهواز در شهر نصب کردهاند.
حجتالاسلام بختیاری گفت: نمایشگاه مجموع تولیدات هنری در نمایشگاه اشراق قم با موضوع معنویت و خدا در نیمه ماه رمضان اکران میشود.
رییس اداره امور آموزشی معاونت مهر تاکید کرد: برگزاری دورههای آنلاین و آفلاین تربیت مبلغ و ارتقای سطح فعالیتهایشان نیز انجام شده؛ همچنین دورههای نویسندگی، طراحی و مدیریت کانالها نیز در راستای طرح بهار معنویت انجام شده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه تشکیل حلقه اساتید شعر و داستان با موضوع معنویت، خدا و محبت الهی از دیگر اقدامات در راستای طرح بهار معنویت بود، گفت: هدف ما و جامعه مخاطب ما در این طرح مبلغان و روحانیون است تا مجموع تولیدات و بستههای محتوایی را به مخاطبین عموم برسانند.
حجتالاسلام جواد رحیمی، رئیس اداره تولید و تامین برنامه معاونت مهر نیز در ادامه طی سخنانی گفت: برای تأثیرگذاری موج آفرینی در فضای مجازی ۱۰نقش کنشگری پایه ریزی شد و تولیدگران، توزیع کنندگان و بخش فناورانه ساماندهی شدند و به ازای هر تقشی فعالیتی را انجام میدهند.
رئیس اداره تولید و تامین برنامه معاونت مهر با اشاره به اینکه ۲۵۰ طرح موشنگرافی دریافت شده که پس از داوری تا کنون ۷۰ مورد از این موشنگرافیها بارگذاری شده است.
وی گفت: اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز فراخوان داستانک داده که ۱۱۴ داستانک از مرحله داوری گذشته و ایام ماه رمضان با محوریت خدا، دعا و توسل در فضای مجازی نشر داده شده است.
حجتالاسلام رحیمی در پایان سخنان خود عنوان کرد: گروههای توزیع محتوا نیز در شبکههای اجتماعی در سامانه درخواست میدهند که محتوا منتشر کنند که تا کنون ۶۰۰ توزیعگر اعلام آمادگی کردند.
انتهای پیام