سوله آکام فلز

برگزاری مسابقات قهرمان کشوری آزاد جوانان بدون غایب و معافی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان که طی سه روز ۲۸، ۲۹ و۳۰ دی ماه در سالن هفتم تیر تهران به انجام رسید و تعداد زیادی از کشتی‌گیران جوان نیز در آن محک خوردند، رقابت‌های کشوری جوانان کشتی آزاد هم ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه در سالن هفت‌تیر برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی جوانان به تسنیم گفت: همه نفرات باید در این مرحله کشتی بگیرند و رقابت‌های کشوری جوانان هیچ غایبی نخواهد داشت. هر کسی نیاید شانس حضور در چرخه را از دست می‌دهد و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جوانان هم جام تختی است.

رقابت‏های جهانی ۲۰۲۲ جوانان طی روزهای ۲۴ تا ۲۶ مردادماه در صوفیه بلغارستان برگزار شد که شاگردان محسن کاوه با کسب ۳ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۴ برنز، با ۱۵۹ امتیاز قهرمان جهان شدند.

آمریکا نیز با ۱۳۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هند با ۱۱۲ امتیاز سوم شد.

سبحان یاری در ۷۹ کیلو، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلو و امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلو به مدال طلا رسیدند که طبق چرخه انتخابی تیم ملی جوانان، طلایی‌ها از شرکت در انتخابی سال بعد معافند، البته هر سه نفر آنها اکنون در رده سنی بزرگسالان مدعی هستند و جز معصومی، دو نفر دیگر شرایط سنی جوانان را ندارند.

معصومی هم قطعا ابتدا به دنبال کسب دوبنده تیم ملی در رده بزرگسالان است و اگر مثل سال گذشته فرصت حضور در مسابقات جهانی بلگراد را پیدا نکند، شانس شرکت در مسابقات جوانان جهان را خواهد داشت.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد-پیام امروز

دیدار‌های برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ اروپا برگزار شد و چهار تیم برتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *