سوله آکام فلز

تاکید مجمع نمایندگان تهران بر اولویت دادن به حل آسیب‌‎های اجتماعی در استان تهران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از برگزاری نشست مشترک مجمع نمایندگان تهران با معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: در این جلسه بر ضرورت رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی موجود در مناطق مختلف آسیب‌پذیر تهران تاکید شد.

علی خضریان در گفت و گو با ایسنا در توضیح نشست ظهر امروز مجمع نمایندگان استان تهران با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و فرمانداران تهران، ری، شمیرانات و پردیس گفت: در این جلسه به مسائل و معضلات استان تهران پرداخته شد و برنامه‌های استانداری تهران و فرمانداران برای مقابله با معضلات به ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی مورد رسیدگی و ارزیابی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: در این نشست در خصوص تشکیل قرارگاه اجتماعی در استان تهران برای مقابله با این آسیب‌ها بحث و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفت و مقرر شد قرارگاه اجتماعی استان تهران که مسئولیت آن در شهر تهران با شهردار بوده و در سایر شهرستان‌ها با فرمانداران است، اولویت‌بندی شده و کار ساماندهی با در نظر داشتن این اولویت‌ها انجام شود.

وی اضافه کرد: در نشست امروز بر ضرورت رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی موجود در مناطق مختلف آسیب‌پذیر تهران تأکید شد و فرمانداران نیز هر یک به صورت مجزا برنامه‌های خود در زمینه مقابله با آسیب‌ها و چالش‌های شهرستان خود را بیان کردند. همچنین درباره موضوعات مختلف از قبیل ساختار اداری تهران و همچنین تقسیمات کشوری نیز بحث و بررسی صورت گرفت.

خضریان افزود: همچنین در این نشست مقرر شد با همراهی مسئولان استانی، فرمانداران و اعضای مجمع نمایندگان، نشست‌هایی که تاکنون در سطح مساجد برگزار شده با انسجام بیشتر و با تشکیل یک دبیرخانه مشترک برای احیای مسایل و مشکلات برگزار شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور/ محدودیت جدیدی در محور‌های شمالی اعمال نشده است-پیام امروز

۱۱:۳۳ – ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ۱۱:۳۳ – ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *