سوله آکام فلز

۲۰ هزار و ۵۶۷ دستگاه خودروی حادثه ساز به پارکینگ رفته اند

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه زنده شهر امن گفت: در  یازده ماهه سال جاری در شهر تهران ۲۰ هزار و ۵۶۷ دستگاه خودروی حادثه ساز به پارکینگ رفته اند.

او بیان کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون یعنی آمار (۱۱ ماهه) تیم‌های پلیس نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ حدود ۱۷ هزارو ۶۳۳ دستگاه خودرو را توقیف ساعتی کرده اند. 

سرهنگ کشیر گفت: در برخی مواقع رانندگان به صورت ناخواسته دست به تخلف می‌زنند که در طرح جدیدی که توسط پلیس راهور تهران بزرگ انجام می‌شود به سوابق و نوع گفتمان، برخورد و رفتار با او برخورد و خودروی وی توقیف ساعتی می‌شود. 

او تصریح کرد: می‌خواهیم به راننده متخلف این آموزش را بدهیم که شمایی که در حال تردد با وسیله نقلیه هستید و حرکات مخاطره آمیز انجام می‌دهید، اگر پلیس وسیله نقلیه شما را به پارکینگ منتقل نماید واقعا به درد سر می‌افتید و مشکلات زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. به همین منظور همکاران بنده طرح توقیف ساعتی را انجام می‌دهند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در یازده ماهه سال جاری با ۲۰ هزار و ۵۶۷ دستگاه خودروی متخلفانی که رفتار آنها مخاطره آمیز بوده برخورد و به پارکینگ منتقل شده اند. 

سرهنگ کشیر گفت: این رانندگان نظم ، ایمنی و آرامش را از دیگر رانندگان و شهروندان گرفته و جان خود و دیگران را به مخاطره انداخته که پلیس نامحسوس با این تخلفات برخورد می کند.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

معرفی و مقایسه 3 شرکت ارائه دهنده خدمات کفسابی

معرفی و مقایسه ۳ شرکت ارائه دهنده خدمات کفسابی

حفظ زیبایی و درخشش سنگ‌ها در خانه‌ها و اماکن مختلف، امری ضروری است. کفسابی یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *