سوله آکام فلز

جام جهانی قطر| تاتا مارتینو: بازی‌مان برابر آرژانتین سرنوشت‌ساز خواهد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خراردو «تاتا مارتینو» مارتینو پس از تساوی بدون گل مردانش برابر لهستان در دومین بازی بدون گل جام جهانی ۲۰۲۲ گفت که از بابت نتیجه رقم خورده در این بازی نگران نیست اما می‌داند که بازی بعدی مردانش در این رقابت‌ها برابر تیم ملی کشور خود او یعنی آرژانتین سرنوشت‌ساز خواهد بود.

مارتینو که قبل از این بازی شاهد شکست ۲ بر یک تیم ملی آرژانتین برابر عربستان سعودی بود، به خبرنگاران گفت: با نتیجه‌ای که در بازی ما برابر لهستان رقم خورد، حالا سناریو عوض می‌شود. اگر پیش از این فکر می‌کردیم که بازی اول تعیین کننده خواهد شد، الان باید بگویم با شرایطی که در دو بازی اول گروه رقم خورده، بازی‌های دوم سرنوشت‌ساز خواهند بود. نتیجه بازی آرژانتین و عربستان سبب نشد که برنامه ما برای بازی برابر لهستان تغییر کند. آن اتفاق ذهنیت بازیکنان ما را هم تغییر نداد. می‌دانستیم که هر طور شده باید این بازی را ببریم اما این را هم می‌دانستیم که آرژانتین باخته است و این نتیجه‌ای بود که امکان داشت حریف را با سبک خاص بازی‌اش ترغیب کند تلاشش را برای ضربه زدن به ما افزایش دهد.

یکی از مهمترین اتفاقات بازی مکزیک و لهستان مهار ضربه پنالتی روبرت لواندوفسکی توسط گی‌یرمو اوچوا دروازه‌بان مکزیک بود که تیمش را در بازی نگه داشت.

سرمربی سابق بارسلونا با تمجید از اوچوا اظهار داشت: واکنش او عالی بود چون عملاً تنها موقعیت گلزنی که لهستانی روی دروازه ما داشت را دفع کرد. گل خوردن در آن دقیقه از بازی می‌توانست کار ما را سخت کند اما مهار پنالتی سبب شد که نظم بازی‌مان حفظ شود. من فکر می‌کنم که حق‌مان بود در نیمه اول برنده به رختکن برویم اما در نیمه دوم تعادل بیشتری بر بازی وجود داشت.

بازی بعدی تیم ملی مکزیک چهار روز دیگر برابر آرژانتین است.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت-پیام امروز

در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *