خرید بیش از ۲۸ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از ۲۳ هزار تن گندم و بیش از ۵ هزار تن کلزا از کشاورزان خوزستانی خبر داد.

محمد امین معین راد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز خرید گندم و کلزا در خوزستان اظهار کرد: خرید گندم و کلزا در استان خوزستان از ۲۲ فروردین ماه به صورت رسمی آغاز شده است و اکنون در ۱۳ شهرستان در حال خرید گندم هستیم.

وی با بیان اینکه خرید گندم و کلزا تا اواسط اردیبهشت ماه در همه شهرستان‌های استان خوزستان آغاز می‌شود، افزود: تاکنون بیش از ۲۳ هزار تن گندم و بیش از ۵ هزار تن کلزا از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: در حال حاضر شهرستان هندیجان با خرید بیش از ۱۴ هزار تن گندم و شهرستان شوش با خرید ۴ هزار و ۲۰۰ تن کلزا بیشترین خرید را داشته‌اند.

معین راد عنوان کرد: روند خرید این دو محصول به خوبی در استان در حال انجام است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و همه امکانات و زیرساخت‌های لازم نیز در این خصوص مهیا است.

وی ادامه داد: مراکز خرید گندم و کلزا در شهرستان‌ها با اخذ مصوبه شورای کشاورزی و هماهنگی با حوزه معاونت فنی و بازرگانی تعاون روستایی استان، نسبت به خرید گندم و کلزا اقدام می‌کنند تا مشکلی در بحث خرید به وجود نیاید.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: برای خرید گندم ۶۸ مرکز و برای خرید کلزا ۴۶ مرکز آماده شده است.

معین راد عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خصوص میزان تولید، پیش بینی می‌کنیم امسال حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن گندم و حدود ۶۰ هزار تن محصول کلزا خریداری شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

گل دوم هلند به بوسنی توسط خاکپو

اخبار از پلیکان تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner