سوله آکام فلز
دکوراسیون داخلی املاک مسکن

درباره دکوراسیون دفتر املاک مسکن بیشتر بدانید

به عنوان یک مدیر یا مشاور املاک باید بدانید که دکوراسیون داخلی یک بنگاه املاک تاثیر زیادی در جذب بازدیدکننده دارد. به عنوان مثال، برخی از مشاوران املاک اهمیت چندانی به نمایشگاه آژانس املاک نمی دهند. اما ویترین فروشگاه اولین جایی است که چشم مشتری به هم می خورد. شاید مشتری حتی با دیدن آگهی ها و طرح های پنجره جذب شرکت املاک شما شود. دکوراسیون یک مشاور املاک برای موفقیت در جذب و حفظ مشتریان بسیار مهم است. اگر فضای داخلی شما مناسب باشد، مشتری پس از ورود احساس راحتی خواهد کرد و شما به موفقیت معامله نزدیکتر خواهید بود.

به طور کلی، هنگام راه اندازی یک دفتر املاک و مستغلات، باید به چند نکته کلیدی توجه کرد:

رنگ
نورپردازی
مبلمان
کمد لباس
نقشه
دفتر و لوازم جانبی
هر یک از این عناصر باید به گونه ای انتخاب و چیدمان شوند که نظر مشتری را جذب کرده و تأثیر مثبتی داشته باشند. با طراحی داخلی مناسب، در نهایت تجربه بهتری برای مشتری به عنوان یک نماینده ارائه خواهید کرد.

دکوراسیون داخلی املاک مسکن

معتبرترین املاک مسکن در تهران

تزئینات ورودی دفتر
یکی از مهم ترین قسمت های دکور آژانس املاک، ورودی دفتر است. ورودی دفتر اولین جایی است که مشتری از آن عبور می کند.در نتیجه خوب است سعی کنید ورودی دفتر را به گونه ای طراحی کنید که مشتری در اولین جلسه راضی باشد. در واقع لوگوی شما نشان دهنده برند شماست.

در ورودی موسسه باید از ترکیب مناسب نور، رنگ و کاغذ دیواری استفاده شود. اینجاست که همکاری با یک طراح داخلی ضروری است. ورودی دفتر باید روشن تر و روشن تر از سایر قسمت ها باشد. اگر بتوانید رنگ ورودی را از بقیه قسمت تشخیص دهید، فضای جذابی ایجاد می کند و مخاطب را جذب می کند. علاوه بر رنگ، می توانید عناصر دعوت کننده مانند فلش های جهت دار و لوگو را برای دکوراسیون ورودی دفتر انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی املاک مسکن

مبلمان اداری، دکوراسیون مشاورین املاک

یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی داخلی بنگاه‌های املاک که تأثیر زیادی بر تجربه مشتری دارد، مبلمان اداری است. با وجود تمام نوآوری ها در صنعت مشاوره املاک و صنعت مسافرت، اکثریت تعاملات مشتری با مشاوران هنوز در آژانس ها و شرکت ها انجام می شود. در نتیجه، مشتری وقتی با نماینده شما است، باید احساس راحتی کند.انتخاب تجهیزات اداری مناسب برای آژانس املاک چالش های خاص خود را دارد. شما باید مبلمانی را انتخاب کنید که شیک و راحت باشد. با این حال، وقتی مشتری روی صندلی نمایندگی شما می نشیند، حال و هوای او متفاوت است. گاهی غمگین، گاهی نگران، گاهی عصبانی. راحتی مبلمان مشکلات روحی او را حل می کند و او را برای تجارت خوب آماده می کند.

به یاد داشته باشید که هزینه کردن برای خرید مبلمان اداری مناسب برای آژانس املاک هرگز اشتباه نیست. شاید شما باید بیشترین پول را در این بخش خرج کنید. راحتی و تجربه نماینده شما برای مشتریان بسیار جذاب است. پس صندلی ها و طرح های سنتی و ساده قدیمی را رها کنید و به فکر مبلمان شیک و راحت باشید، حتی اگر دفتر کوچکی دارید که فقط یک مشتری دارد!

رنگ و نور در دکوراسیون مشاور املاک
با توجه به یافته های روانشناسی، بهتر است از رنگ های آرامش بخش برای ایجاد اطمینان و اعتماد بیشتر در طراحی داخلی به خصوص طراحی داخلی دفتر املاک استفاده شود. همچنین بهتر است از رنگ های احساسی و استرس زا استفاده نکنید زیرا روی ذهن مشتریان تاثیر منفی می گذارد.نور طبیعی همیشه بهترین و زیباترین نور در محیط کار است. نور طبیعی تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت یک محیط دارد. برای دریافت نور زیاد باید پارتیشن ها و لوازم جانبی را کم کرد تا نور کافی به محیط برسد. استفاده از آینه نیز راهی برای بزرگتر نشان دادن فضا و کوچکتر جلوه دادن محیط است. البته نباید از شیشه زیاد استفاده کرد.

دکوراسیون داخلی املاک مسکن

اهمیت نقشه ها برای مشاور املاک
مشتریان از شما انتظار دارند که به سوالات و نگرانی های آنها در مورد منطقه رویداد پاسخ دهید. بنابراین به عنوان مشاور املاک باید از نقشه ها در دکور اداری خود استفاده کنید.

برای سالیان متمادی استفاده از نقشه ها بر روی دیوار آژانس های املاک مرسوم بود. از طرفی بسیاری از شرکت ها طراحی مناسبی برای قرار دادن نقشه ندارند و همچنین نوع نقشه را در دکوراسیون انتخاب می کنند. به عنوان مثال، نقشه کلی ایران در یک مقام محلی هیچ فایده ای ندارد. همچنین نقشه شهری برای چنین آژانسی مفید نیست. مقامات محلی باید نقشه ای از منطقه ای که در آن فعالیت می کنند بر روی دیوار داشته باشند و هر از گاهی موقعیت املاک را روی نقشه مشخص کنند.استفاده از چند نقشه در دکور بنگاه املاک می تواند به جذابیت محیط بیافزاید. همچنین فراموش نکنید که مکان مکان های مهم و مفید را روی نقشه مشخص کنید. همچنین استفاده از نقشه های دیجیتال را در نظر بگیرید. می‌توانید یک نقشه سفارشی از محله خود با دسترسی و مکان‌های دارایی در Google Maps ایجاد کنید و آن را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

بخش قراردادهای ویژه
شما به عنوان یک مشاور املاک به خوبی می دانید که افراد زیادی روزانه به دفتر املاک شما مراجعه می کنند، برخی از آنها سوالاتی دارند و از آنها مشاوره می خواهند. برخی از آنها گذرا هستند و مهمتر از همه آنها کسانی هستند که برای بستن قرارداد به شما مراجعه می کنند. بنابراین، بهتر است مکانی را برای بخش ویژه شرکت املاک در نظر بگیرید و سمیناری را برای تمرکز بر قراردادهای مهم، جلسات کاری و موارد مشابه برگزار کنید. طراحی این بخش باید صرفاً رسمی و اداری باشد.

دکوراسیون داخلی املاک مسکن
از دیگ گاز طبیعی استفاده کنید
گل های طبیعی همیشه حس سرزندگی را به ارمغان می آورند. آنها همچنین کارایی و بهره وری کارکنان را افزایش می دهند. وقتی محیط شاد و مفرح است، حالات خوبی به مشتریان و کارمندان منتقل می شود.همچنین، صبر ارتباطی کارکنان به طور موثر افزایش می یابد. می توانید از گل های آپارتمانی کوچک و بزرگ برای خوشرنگ شدن دفتر املاک خود استفاده کنید.

کاغذ دیواری تزئینی مشاور املاک
گزینه های زیادی برای طراحی دیوارهای آژانس املاک وجود دارد، مانند رنگ، کاغذ دیواری و پانل های سه بعدی. برای زیباتر شدن دفتر املاک خود می توانید رنگ و کاغذ دیواری را با هم ترکیب کنید. شما به عنوان مشاور املاک باید با توجه به بودجه و فضای خود بهترین و مناسب ترین طرح را انتخاب کنید.

کابینت دیواری
کمد و میز تحریر یکی از عناصر و تجهیزات مهم در دفتر کار است. در انتخاب کمد دیواری باید به این نکته توجه کنید که علاوه بر زیبایی، فضای کافی برای نظم دهی به پرونده ها و اسناد شما نیز وجود داشته باشد. شما باید به عمق و مشخصات آنها توجه کنید تا متناسب با فایل های شما باشد.

هنگام طراحی دکور آژانس املاک، کارکنان و مشتری را نیز در نظر بگیرید
تمرکز اغلب نادیده گرفته شده در طراحی داخلی یک محیط تجاری، توجه کارکنان است. در بسیاری از موارد، افراد دکوراسیون محل کار را به گونه ای طراحی می کنند که از نظر مشتری یا مشتری جذاب و چشمگیر باشد.اما باید توجه داشت که محیط کار نیز باید برای کارکنان جذاب و دلپذیر باشد. در این صورت راندمان کار بالاتر خواهد بود.

افرادی که در محیط های پویا، دوستانه و آرام کار می کنند، وظایف خود را با تمرکز و اشتیاق بیشتری انجام می دهند و در مواجهه با مخاطبان، مشتاقانه و مناسب رفتار می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هنگام طراحی دکور آژانس املاک خود، راحتی و آرامش کارکنان را در نظر بگیرید. مثلا نورپردازی زیبا و مناسب، گل و گیاه. آنها یکی از مهم ترین عوامل موثر بر روحیه افراد شاغل در محیط هستند. به این ترتیب کسالت و انزوای محیطی جای خود را به خلاقیت و کار فکری می دهد.

دکوراسیون داخلی املاک مسکن

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما-پیام امروز

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر گفت: نزدیک به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار کنتور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *