سوله آکام فلز

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین: در فوتبال همیشه تیم قوی‌تر برنده نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارسلو مندس، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در مورد اهمیت فوتبال در این کشور اظهار داشت: من هم مثل همه آرژانتینی‌ها در خیابان فوتبال بازی کرده‌ام، حداقل روزی یک ساعت اما فوتبالم زیاد خوب نبود و در نهایت به والیبال گرایش پیدا کردم. فوتبال برای ما خیلی مهم و چیزی شبیه دین و مذهب است. ما برای فوتبال زندگی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در حمایت از تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت:‌ بازیکنان تیم ملی باید پله پله پیش بروند اما باید هر کاری از دست‌شان برمی‌آید، انجام دهند. ما روی کاغذ، قوی‌ترین تیم گروه هستیم اما بر خلاف والیبال، تیم قوی‌تر، همیشه برنده نمی‌شود. انتظار هوادارن از تیم ملی مشخص است و همه، قهرمانی جهان را می‌خواهیم.

مندس تصریح کرد: تیم‌های قدرتمند زیادی در جام جهانی حضور دارند. هدف نخست، صعود از گروه و سپس، قهرمانی است. در این بین، باید شرایط میزبانی قطر را هم در نظر گرفت. اگرچه آب و هوای قطر، شبیه آرژانتین است اما بیشتر بازیکنان تیم ملی آرژانتین در اروپا بازی می‌کنند. با این حال، همه چیز در زمین، تحت تاثیر هیجان است و سرما و گرما، تصمیم گیرنده نیست.

سرمربی تیم والیبال یاستشبسکی لهستان گفت: من در جام جهانی ۱۹۷۸، پسر جوانی بودم و بازیکنانی مثل ماریو کمپس، دانیل پاسارلا و اوسولادو آردیلس در تیم ملی بودند. جام جهانی ۱۹۸۶ اما متفاوت بود چون مارادونا در تیم بازی می‌کرد. او چیزی بیشتر از یک بازیکن خوب و شبیه یک فرمانده بود.

مندس در مورد تیم فعلی آرژانتین اظهار داشت: رهبری فعلی تیم ملی، مسی است که در چند سال گذشته، نوع بازی خود را به دلیل وظایف کاپیتانی، تغییر داده است. مسی ۳۵ سال دارد و این احتمالا، آخرین جام جهانی اوست به همین خاطر می‌خواهد از این تنها فرصت برای قهرمان شدن، استفاده کند.

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در مورد آرامش خود در حین هدایت تیم ملی گفت: قطعا در جریان بازی، عصبی هستم اما نباید به بازیکنانم این استرس را منتقل کنم. این نکته مهمی است. بازیکنان، نیاز به یک مربی دارند که مشکلات آنها را حل کند نه اینکه به آنها استرس بدهد.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم-پیام امروز

سیدمحمدمهدی احمدی رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *