سوله آکام فلز

شفافیت ملاک عمل در فرآیند ثبت نام دانش آموزان باشد

ایسنا/فارس وزیر آموزش و پرورش گفت: باید در فرایند ثبت نام دانش اموزان در مدارس جدیت و شفافیت ایجاد و همچنین جایی برای پاسخگویی به شکایات مردم درنظر گرفته شود.

دکتر یوسف نوری شنبه ۲۴ اردیبهشت در ارتباط وب کنفرانسی با گردهمایی روسای ادارات ارزیابی و پاسخگویی به شکایات سراسر کشور در شیراز گفت: از تلاش‌ها و زحمات و حضور موثر معلمین در دوران کرونا تقدیر و تشکر می‌کنم.

او با تاکید بر نظارت‌های دقیق و همه جانبه، عنوان کرد: باید نظارت‌ها دربرگیرنده تمام مناطق و مدارس اعم از شهر و روستا باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: شهریه‌های ثابت و غیرثابت در مدارس غیر دولتی کاملا مشخص شود.

نوری همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های جبرانی تابستانه دانش آموزان، ادامه داد: دوره‌های تابستانه در قالب دوره‌های جبرانی آموزشی و پرورشی بصورت تلفیقی برگزار شود و صرفا به اموزش پرداخته نشود.

او گفت: باید در فرایند ثبت نام‌های دانش اموزان در مدارس جدیت و شفافیت ایجاد شود و همچنین جایی برای پاسخگویی به شکایات مردم درنظر گرفته شود.

نوری با اشاره به نظام اداری و جدیت در اجرا، بیان کرد: برنامه‌های راهبردی تنها حدود ۱۰ درصد از مسیر است و این اجرا است که ۹۰ درصد دیگر را دربر می‌گیرد پس باید در نظام اداری، اجرا را بیشتر جدی گرفته شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر-پیام امروز

رسیدگی به این پرونده از ۲۵ بهمن سال گذشته به‌دنبال تماس زن جوانی با پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *