تازه ها
سوله آکام فلز

صحبت‌های آرتتا بعد از صدرنشینی آرسنال در لیگ برتر

سرمربی توپچی‌های لندن از برد مهم تیمش در دیدار برابر فولام و حفظ صدرنشینی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، آرسنال در استادیوم امارات میزبان فولام بود که در پایان با حساب ۲ بر ۱ از سد همشهری خود گذشت و صدرنشینی خود را در لیگ برتر ادامه داد.

مایکل آرتتا بعد از برتری برابر فولام و رسیدن به ۴ برد از ۴ بازی در شروع فصل گفت: خوشحال تر از هفته گذشته هستم، فکر می کنم عملکرد تیم عالی بود. از ابتدا تا انتها تسلط کامل بر بازی داشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، شوت‌های زیادی به سمت دروازه حریف زدیم و شایسته برد بودیم. یک مسابقه فوتبال خوب و هیجان انگیز از هر دو تیم را در این دیدار شاهد بودیم. در کل خوشحالیم چون به نتیجه‌ای که می خواستیم رسیدیم و ۳ امتیاز را به دست آوردیم. هفته پیش برد پرگلی داشتیم ولی اینکه ابتدا گل بخوریم و در ادامه شخصیت خودمان را نشان دهیم و به بازی برگردیم ارزشمندتر است و من را بیشتر خوشحال می‌کند. 

این برد آرسنال را در صدر جدول نگه می‌دارد. حالا این تیم باید برابر استون‌ویلا قرار گیرد و در صورت برد در این دیدار خانگی می تواند روند ۱۰۰ درصدی خود را ادامه دهد.  

در این هفته منچسترسیتی، چلسی، آرسنال و یونایتد همگی توانستند برنده شوند و باید دید تاتنهام در دیدار امروز یکشنبه خود در زمین ناتینگهام چه نتیجه ای به دست خواهد آورد.

آرسنال مجموعاً ۷۷ میلیون پوند برای دو بازیکن منچسترسیتی گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو هزینه کرد و امیدوار است بعد از مدت‌ها بتواند در بین چهار تیم نخست قرار گیرد و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. این تیم فصل قبل سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد تا در کنار یونایتد در این رقابت ها حضور داشته باشد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند-پیام امروز

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *