سوله آکام فلز

مس رفسنجان در سال ۱۴۰۱؛ از روند صعودی و سد مستحکم مسی تا بدهی ۲۰۰ میلیاردی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ثبات در کادر فنی شاید اصلی‌ترین شاخصه مس رفسنجان در سال‌های اخیر بوده است. تیمی که با هدایت محمد ربیعی به لیگ برتر صعود کرد و همچنان در سومین فصل حضورش در سطح اول فوتبال کشور با این مربی به کار خود ادامه می‌دهد.

شاگردان ربیعی که از فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به لیگ برتر راه یافتند، در هر سال روند صعودی خوبی را نسبت به سال قبل در پیش گرفته‌اند. به نوعی که در فصل اول در رده هشتم جدول، در فصل دوم در رده ششم جدول و اکنون نیز تا به اینجای کار در مکان پنجم جدول رده‌بندی بیست‌و‌دومین دوره مسابقات لیگ برتر جای گرفته‌اند تا مشخص شود فعلاً روند حرکتی مسی‌ها در لیگ برتر موفقیت‌آمیز بوده است.

این تیم کرمانی سال ۱۴۰۱ را نیز مانند چند سال اخیر با اُفت و خیزهای فراوانی پشت سر گذاشت؛ از قرار گرفتن در رده ششم جدول در پایان فصل بیستم گرفته تا تغییرات مدیریتی،‌ پنجره بسته و بدهی‌های میلیاردی و در آخر هم حذف از جام حذفی با شکست مقابل هوادار تهران.

در این میان اما مهمترین اتفاق در باشگاه مس رفسنجان در سال ۱۴۰۱ جدایی مجید زین‌الدینی به‌عنوان مدیرعامل به همراه علی علیزاده معاون این باشگاه بود، اتفاقی که باعث شد پس از آن شایعاتی پیرامون استعفای محمد ربیعی از سمت سرمربیگری این تیم نیز به گوش برسد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا این مربی همچنان به کار خود در رفسنجان ادامه دهد.

پس از تغییرات مدیریتی در باشگاه مس، شاید مهمترین خبر برای باشگاه رفسنجانی در سال ۱۴۰۱ بدهی حدود ۲۰۰ میلیاردی این باشگاه به برخی از طلبکاران بود، موضوعی که حتی در مقطعی منجر به بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی تیم ربیعی و همچنین راه ندادن بازیکنان این تیم به هتل محل اقامت خود نیز شد. هر چند این مشکلات با اقدام مدیریت باشگاه مس فعلاً رفع شده است تا مسی‌ها همچنان به سال ۱۴۰۲ و ادامه روند رو به رشد تیم‌شان امیدوار باشند.

جدا از همه اینها مس در فصل بیست‌ودوم لیگ برتر با تحمل دو شکست تا به اینجای مسابقات (هفته بیست‌وسوم) در کنار سپاهان کمترین باخت را داشته و با خوردن تنها ۹ گل بهترین خط دفاعی لیگ را به نام خود زده است. باید دید این سد مسی تا پایان لیگ مستحکم می‌ماند و محمد ربیعی با این تیم به جمع چهار تیم بالای جدول می‌رسد یا اینکه تیم او در رقابت با گل‌گهر سیرجان، تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک کم می‌آورد.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت-پیام امروز

در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *