سوله آکام فلز
پروژه زاگرس چیتگر
پروژه زاگرس چیتگر

معرفی املاکی هایی که روی پروژه زاگرس کار میکنند

پروژه زاگرس بام لند در منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است. از آنجا که معمولا وقتی یک ملک میخواهد بفروش برود یا اجاره داده شود املاکی های اطراف روی آن کار میکنند لذا درباره پروژه زاگرس هم معمولا املاکی های اطراف دریاچه چیتگر فعالیت دارند.

ضمنا اگر بخواهیم همه املاکی هایی که بر روی پروژه زاگرس چیتگر کار میکنند را در این مطلب بیاوریم شدنی نخواهد بود زیرا الی ماشاالله املاکی در املاک چیتگر وجود دارند بخاطر همین تعدادی از آنها که سابقه چند ساله داشته و از حسن شهرت برخوردارند را بعنوان نمونه می آوریم.

 

پروژه زاگرس چیتگر

اگر مشاورین یک املاکی خوب باشند آن املاکی مورد توجه قرار میگیرد پس داشتن یکسری ویژگی ها در مشاورین املاک از ضروریات فعالیت در عرصه معاملات ملکی است.

در اینجا قصد نداریم به ویژگی ها و معیارهای مشاورین بپردازیم بلکه میخواهیم به چند املاکی که بر روی پروژه زاگرس فعال هستند اشاره کنیم زیرا رسالت چنین سایت هایی آگاهی بخشی به مردم است.

نام بردن املاکی های زیر دلیل بر این نیست که بقیه معتبر نیستند یا همین ها در آینده مشکلی نخواهند داشت زیرا فعلا شرایط اینگونه است از آنجا که سابقه نشاندهنده این ماجراست.

۱-املاک مسکن صدف

۲-املاک مسکن مروارید

۳-املاک مسکن دیار

۴-املاک مسکن چهل سی

۵-املاک مسکن ایران زمین

۶- و الی آخر

این لیست طبق بررسی های انجام گرفته آورده شده است و ممکن است افراد دیگر نظرات دیگری داشته باشند که حتی موافق هم نباشند اما حداقل در جستجوهای ساده این املاکی ها به چشم می آیند و یا شاید مواردی دیگری مد نظر فردی باشد که ادامه بحث آن موضوع این نوشتار نیست.

به نظر ما یکی از بهترین پروژه های منطقه ۲۲ تهران و اطراف دریاچه چیتگر، پروژه زاگرس است و از بین املاکی های بالا تجربه خودم و چند آشنا مسکن صدف است که از مشاورین بهتری برخوردار است. والعاقبه للمتقین

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است-پیام امروز

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌های مقامات رسمی فراجا صرفا از …

یک نظر

  1. سلام متشکرم از پیام رسانی تون اخیرا وب سایت با ملک هم روی پروژه ی زاگرس در حال کار کردن میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *