سوله آکام فلز

معرفی برترین‌های مسابقات آمادگی جسمانی و تنیس‌روی‌میز بانوان کارکنان دولت در اهواز

ایسنا/خوزستان مسابقات آمادگی جسمانی و تنیس‌روی‌میز بانوان کارکنان دولت منطقه چهار کشور در اهواز با شناخت برترین‌ها به پایان رسید.

پرستو شهنی نایب‌رییس هیات ورزش همگانی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات آمادگی جسمانی و تنیس‌روی‌میز بانوان کارکنان دولت، امروز بیستم اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار شد که در رشته آمادگی جسمانی تیم‌های همدان، خوزستان و لرستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی تنیس‌روی‌میز نیز منصوره السادات رضویان از همدان به قهرمانی رسید، فرزانه کرم‌زاده از خوزستان نایب‌قهرمان شد و لاله پوریامنش از مرکزی عنوان سوم را به دست آورد. در بخش تیمی نیز مقام اول به استان مرکزی رسید، همدان دوم شد و خوزستان مقام سوم را به خود اختصاص داد.

نایب‌رییس هیات ورزش همگانی خوزستان با بیان این‌که رقابت‌ها با برگزاری مسابقات والیبال به کار خود پایان می‌دهد، عنوان کرد: مسابقات تاکنون در سطح فنی و کیفی خوبی برگزار شده است و مهمتر از همه این‌که شاهد شور و نشاط در بین بانوان کارمند بودیم و مطمئنا این مهم در افزایش روحیه بانوان و انتقال همین شادابی به کانون خانواده‌های تاثیر فراوان دارد.

وی گفت: تمام تلاش آقای باقری رییس هیات نیز بر این بود که مسابقات کارکنان دولت در هر دو بخش آقایان و بانوان در بهترین شرایط ممکن برگزار شود که خدا را شکر تاکنون تیم‌ها رضایت داشته‌اند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان و مکان رویداد‌ها؛ دو اتفاق مهم فرهنگی و اجتماعی کشور-پیام امروز

سید مجید امامی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی درمورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *