سوله آکام فلز
سایت نتایج تیزهوشان
سایت اعلام نتایج تیزهوشان

نتایج تیزهوشان در سامانه اصلی azmoon.medu.ir

دانش آموزان پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم که منتظر اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان میباشند، لازم است جهت دیدن وضعیت قبولی و پذیرفته شدن خود به سامانه و سایت azmoon.medu.ir مراجعه نموده و پس از ورود اطلاعات خواسته شده نتایج خود را دریافت نمایند.

نتایج تیزهوشان
نتایج تیزهوشان

سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲-۱۴۰۳

همانگونه که در بالا گفته شد سایت نتایج تیزهوشان به آدرس اینترنتی azmoon.medu.ir است. تمامی امور ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه های ششم و نهم ، اعلام نتایج، ثبت اعتراض به نتایج و … از طریق سایت تیزهوشان نهم به دهم مطابق مراحل زیر انجام می شود. درصورت وجود هرگونه مشکل در ورود به سایت تیزهوشان نهم به دهم می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 

برای داوطلبانی که رتبه قبولی تیزهوشان را کسب ننموده اند حداکثر یک هفته بعد از اعلام نتایج آزمون، کارنامه عدم قبولی شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط، تراز هر درس، تراز کل آزمون و تراز آخرین نفر قبولی مدارس منتخب دانش آموز منتشر خواهد شد. زمان ثبت اعتراض و درخواست تجدید نظر آزمون تیزهوشان تا تاریخ اعلامی از سوی سامانه استعدادهای درخشان امکان پذیر است. داوطلبان تیزهوشان و نمونه دولتی در مهلت اعلام شده برای ثبت اعتراض به آزمون ورودی، اقدام نمایند.

  • با توجه به شرایط کرونا و تغییرات در تاریخ برگزاری آزمون و اعلام نتایج، زمان اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نیز تغییر کرده و به محض اعلام از سوی سازمان مربوطه، در این مقاله قرار خواهد گرفت.
  • زمان اعتراض به اعلام نتایج تیزهوشان اعلام شد

توجه نمایید که لیست کلی اسامی پذیرفته شدگان در آزمون تیزهوشان وجود ندارد. و داوطلبانی که در این آزمون مورد پذیرش قرار نگرفته اند توجه نمایند که پس از اعلام نتایج تیزهوشان سریعا امکان ثبت اعتراض وجود ندارد. ثبت درخواست اعتراض تیزهوشان بصورت اینترنتی و از طریق سایت Azmoon.medu.ir انجام می گردد. این اعتراض تنها در فرصت محدودی که سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان اعلام می نماید، امکانپذیر می باشد. داوطلبان می توانند با ثبت درخواست‌های تجدیدنظر صرفاً به صورت اینترنتی و برای پایه هفتم از طریق آدرس hoosh.medu.ir و برای پایه دهم نیز از طریق آدرس azmoon.medu.ir درخواست تجدید نظر نمایند.

اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ۱۴۰۱

آگاهی از زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ۱۴۰۱ بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که پذیرش دانش آموزان جهت ورود به دبیرستان های دوره اول فقط با توجه به نتیجه سنجش می باشد. بنابراین اگر دانش آموزان نتوانند در این آزمون نمره قبولی را کسب کنند، امکان پذیرش برای آن ها وجود نخواهد داشت. داوطلبان برای مشاهده اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ hoosh.medu.ir باید به سامانه اینترنتی hoosh.medu.ir مراجعه نمایند و به منظور مشاهده کارنامه باید مراحلی را که در ادامه آمده است را طی نمایند:

در قدم اول باید وارد سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ hoosh medu ir شوید و سپس کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنید. در قسمت بعدی در بخش نقش باید دانش آموز و بخش عنوان سازمانی نام مدرسه را وارد کنید. با این کار وارد صفحه اختصاصی خود شده و می توانید به مشاهده کارنامه بپردازید. اگر جزو افرادی باشید که در آزمون نمره قبولی را اخذ کرده است، عبارت «پذیرفته شده» در کادر وضعیت قبولی برای شما نشان داده خواهد شد. علاوه بر وضعیت قبولی می توانید محل پذیرش خود را نیز در کارنامه مشاهده کنید.

سایت نتایج تیزهوشان


 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

معرفی و مقایسه 3 شرکت ارائه دهنده خدمات کفسابی

معرفی و مقایسه ۳ شرکت ارائه دهنده خدمات کفسابی

حفظ زیبایی و درخشش سنگ‌ها در خانه‌ها و اماکن مختلف، امری ضروری است. کفسابی یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *