سوله آکام فلز

هیات بوکس سیستان و بلوچستان: اعتراض به داوری‌ها همیشه هست!

رئیس هیات بوکس سیستان و بلوچستان قضاوت داوران رقابت‌های قهرمانی کشور به سود تیم این استان را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، محمود نهتانی رئیس هیات بوکس سیستان و بلوچستان در حاشیه مسابقات بوکس قهرمانی کشور،  گفت: سی امین دوره این رقابت‌ها با حضور همه ملی‌پوشان در حال برگزاری است و همین موضوع باعث شده تا سطح فنی مسابقات بالا باشد و کار برای هر تیم و بوکسوری سخت است.

او با اشاره به تاثیرات مثبت مدال جهانی دانیال شه‌بخش روی ظرفیت‌های بوکس استان سیستان و بلوچستان، توضیح داد: مدال دامیال باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان این استان شد و همین انگیزه علت اصلی درخواست میزبانی این مسابقات بود. شرایط سخت است اما سعی داریم به بهترین شکل این کار را انجام دهیم.

نهتانی درباره شرایط تیم سیستان و بلوچستان در فینال نیز گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و با حضور ۳ فینالیست در قهرمانی کشور نتیجه خوبی کسب کرده‌ایم.

رئیس هیات بوکس سیستان و بلوچستان درباره شائبه سوگیری داوران به سود بوکسورهای میزبان نیز اظهار کرد: اعتراض به داوری‌ها همیشه بوده و در آینده هم خواهد بود، این موضوع بخاطر میزبانی ما نیست حتی در یکی از مبارزات که بوکسور تیم ما نتیجه را واگذار کرد معترض بودیم. در برخی از مبارزات نزدیک همیشه اعتراض وجود دارد.

او درباره استفاده از  بوکسور غیر بومی در ترکیب تیم استان افزود: فقط مسلم مقصودی از استان خوزستان برای سیستان و بلوچستان بازی کرد که او هم از سال ۱۳۹۵ برای استان ما بازی می‌کند، آن هم به این علت است که چون رئیس هیات چابهار است، شهرستان چابهار هم یکی از شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد-پیام امروز

تیم بایرلورکوزن با تساوی یک بر یک مقابل وستهم انگلیس به نیمه نهایی لیگ اروپا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *