سوله آکام فلز

پولادگر: نتایج کشتی آزاد خوب، اما نگران کننده بود/ کشتی فرنگی توقعات را برآورده نکرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی اتریش به سر می‌برد، گفت: بنای تمامی بدنه ورزش کشور و دولت بر حمایت از تیم ملی است و این اتفاق رخ داده است. در واقع شرایط به گونه‌ای است که بچه‌ها بدون دغدغه و در آرامش کامل با تدارک کافی در رویدادها شرکت کنند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم مردم ما بعد از بازی با اروگوئه این نکته را متوجه شده باشند که تیم در آرامش خوبی به سر می‌برد. تیم ملی در بازی دوستانه اخیر با اروگوئه نتیجه خوبی گرفت، فکر نمی‌کنم در تاریخ فوتبال ما این اتفاق رخ داده باشد که تیمی که ۲ دوره قهرمان جام جهانی بوده، را بتوانیم شکست بدهیم. بازی خوبی بود و مردم به یک آرامش خاطری از ناحیه تیم ملی رسیدند. امیدوارم همین شرایط را ادامه دهیم تا حضور عزتمندانه در جام جهانی داشته باشیم.

پولادگر درباره نتایج اخیر کشتی در مسابقات جهانی بلگراد و در پاسخ به این سؤال که آیا نتایج کسب شده برای حوزه قهرمانی وزارت ورزش و کارشناسانش راضی کننده بوده یا نه؟ عنوان کرد: کشتی فرنگی نتایج خوبی نگرفت. در واقع با توجه به انتظارات مردم و نتایج سال گذشته، توقع ورزش قهرمانی حاصل نشد. نتایج کشتی آزاد خوب ولی نگران کننده  بود. المپیک براساس تک ستاره و تک چهره‌هاست و ما دیدیم که تک‌چهره‌های کشورهای دیگر موفق عمل کردند و بعضی از بچه‌های تیم ملی که فینال رسیدند، در دیدار نهایی خوب نبودند. این کمی نگران کننده است، ولی امیدواریم با حمایت همه جانبه‌ای که وزارت ورزش و سایر نهادها انجام می‌دهند، این توقع به حق برآورده شود و در المپیک عملکردی متفاوت نسبت به المپیک قبلی از این رشته ببینیم.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند-پیام امروز

۱۵:۰۸ – ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ۱۵:۰۸ – ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *