سوله آکام فلز
قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت

پیرامون قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت

معرفی پروژه زاگرس تعاونی ابنیه همت

پروژه زاگرس تعاونی ابنیه همت یکی دیگر از پروژه های برجسته و موفق شرکت تعاونی خوشنام و خوش نام همت است.

تعاونی ابنیه همت با دارا بودن معروف ترین پروژه ها از جمله برج اداری تجاری لکسون که در نوع خود بی نظیر و اولین دفتر خانگی در ایران می باشد و همچنین برج مسکونی فرزانگان که در حال حاضر تنها به صورت موقت به پروژه تحویل داده می شود. چهار سال، در حال حاضر و پروژه دنا و البرز که در حال ساخت است و در نهایت منطقه ۲۲ زاگرس را در اختیار گرفته است.

تعاونی ابنیه همت به دلیل پروژه هایی که در دست دارد و توانایی اجرا و تحویل پروژه های خود به یکی از مطرح ترین تعاونی های منطقه ۲۲ تبدیل شده است.

بهترین منبع اصلی : 

https://sadaf22.com/property/%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C_%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%B3-%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D9%86%DB%8C%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%AA/

پروژه زاگرس این تعاونی به دلیل موقعیت ایده آل بر روی دریاچه، دسترسی به بزرگراه هایی مانند خرازی، آزادگان و حکیم را تسهیل کرد.

پروژه زاگرس به صورت مسکونی – تجاری به خریداران محترم ارائه می گردد که فرصت بی نظیری را در اختیار خریداران محترم جهت سرمایه گذاری و خرید ملک خود قرار می دهد.

قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت

تحلیل پروژه مسکونی تجاری زاگرس ابنیه همت

در این شرایط سیستم املاک بد و هر روز به وجود آمدن پروژه هایی که فاقد اصالت و صرفا برای سودجویی هستند، عده ای پا به بازار املاک منطقه ۲۲ گذاشتند، خبر از شروع پروژه جدید این سازمان. تعاونی معتبر ساخت و ساز همت می تواند خبر بسیار خوبی برای فعالان املاک، سرمایه گذاران و خریداران باشد.تعاونی ساختمان همت با پروژه هایی مانند لکسون و فرزانگان رزومه درخشانی در سطح منطقه ۲۲ دارد. با راه اندازی پروژه لوکس زاگرس در مکانی عالی و با کاربری مسکونی-تجاری، گامی دیگر در راستای ساخت و ساز در منطقه ۲۲ برداشته شد.

شرح کلی پروژه زاگرس تعاونی ابنیه همت

طبق استعلام از تعاونی، شماره ثبت پروژه زاگرس (۱۳۶۲۰/۱۸۶۳) و (۱۲۵۳۸/۱۸۶۳) می باشد که طبق پروانه اولیه صادره دارای تراکم تجاری – مسکونی و مساحت زمین ۷۰۰۰ متر می باشد. پروژه زاگرس دارای ۲۸ طبقه می باشد (که در حال حاضر اخذ مجوز برنامه ریزی می تواند متغیر باشد) که طبقه منفی اول و همکف ساختمان دارای یک واحد تجاری در حال ساخت می باشد که هر یک از اعضا دارای ۶۰ متر مربع زیربنای مفید مسکونی می باشد. تراکم و ۱۵ متر مربع مساحت مفید تجاری بستگی به تحویل یک متر توسط اعضا دارد (یعنی خرید چندین امتیاز).البته در صورت عدم تمایل یا عدم خرید امتیاز بیشتر، تعاونی واحدها را بین چند عضو توزیع می کند.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند-پیام امروز

شاهمیرزایی با تأکید بر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جدیت بیشتری راهبرد جمع‌آوری گازهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *