سوله آکام فلز
پروژه شمیم رحمت
پروژه شمیم رحمت

پیشفروش سهام پروژه مسکونی شمیم رحمت ۳ ( پروژه نخل ) واقع در بلوار کوهک

پیش فروش سهام پروژه مسکن شمیم ​​رحمت ۳ (پروژه نخل) واقع در بلوار کوهک توسط تعاونی مسکن شمیم ​​رحمت متعلق به هوافضای سپاه بوده و در مرحله خاکبرداری قرار دارد. این پروژه شامل ۴ برج ۲۵ طبقه با واحدهای بین ۸۵ تا ۱۵۰ متر و در مجموع ۹۰۰ واحد است که در مدت ۴ سال از شروع تاسیس در مرداد ۱۳۹۷ توسط تعاونی تحویل داده می شود.

پروژه شمیم رحمت
پروژه شمیم رحمت

محل پروژه نخل :
منطقه ۲۲ شهرداری تهران واقع در شمال غربی شهر تهران با ۵۸۸۱ هکتار طبق پهنه بندی مصوب سال ۱۳۹۲ (به دلیل ویژگی های طبیعی خاص و قرار گرفتن در منطقه پایتخت به عنوان منطقه ای با پتانسیل گردشگری شناخته می شود. مرکز و چشم انداز آینده بر این اساس است

پروژه شمیم ​​رحمت ۳ که به پروژه نخل نیز معروف است یکی از بهترین پروژه های در حال ساخت در منطقه مدرن و خوش آب و هوای تهران است. منطقه ۲۲ تهران. مجری این پروژه که دارای رزومه قوی از پروژه های شمیم ​​۱ و شمیم ​​۲ هستند که در این زمینه بسیار شناخته شده هستند، ساخت پروژه شمیم ​​۳ را آغاز کرده است.

پروژه نخل نیز مانند سایر پروژه های شرکت هوافضای سپاه به صورت سهام به بازار عرضه می شود. در این پروژه که مختص تعاونی مسکن هوافضای سپاه است، از آنجایی که تعداد پرسنل این شرکت بیش از تعداد واحدهای این پروژه است، به هر نفر شاغل در شرکت ۱۰ متر مربع از پروژه اختصاص می یابد. با توجه به اینکه نمی توان با ۱۰ میلیون سهم صاحب سهم شد، باید با افزایش تعداد سهام و خرید سهام خارجی صاحب سهم شد.

معمار طراح این پروژه آقای فرزاد دلیری می باشد و با توجه به نوع کاربری مسکونی و تجاری که برای این پروژه در نظر گرفته و با توجه به پتانسیل بالای این منطقه از تهران توانسته تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران را به خود جذب کند. خریداران آن را به سمت شما می کشند. پروژه شمیم ​​رحمت ۳ در منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاران بسیار جذاب است. دلیل این امر استفاده از آب و هوای زیبا به دلیل نزدیک بودن به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر است که می تواند آب و هوای بسیار خاص و معتدلی را برای این پروژه فراهم کند.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این پروژه در بین سرمایه گذاران وجود مراکز بزرگ تفریحی و ورزشی فرهنگی در کنار و نزدیک آن است. مراکز مهمی مانند ایران مال، مجموعه تفریحی بام لند، مجموعه طوبی و …. می تواند به راحتی نیازهای یک زندگی شاد و مدرن را برطرف کند.

راه کمک به پروژه شمیم ​​رحمت ۳ چیست؟
یکی از ویژگی های این پروژه که سرمایه گذاری را برای هر خریدار آسان می کند این است که هر متر مربع از ساختمان به صورت ۱۰ سهم ارائه می شود. بدین ترتیب هر یک از سرمایه گذاران با توجه به حجم بودجه ای که در اختیار دارند و میزانی که می توانند هزینه کنند در این پروژه شرکت خواهند کرد و همچنین می توانند به مرور زمان مقداری به سهم خود اضافه کنند. البته، اگر فرصتی برای افزایش سهام نداشته باشند، این معامله همچنان برای آنها برد-برد است زیرا سهامی که از قبل دارند با پیشرفت پروژه به دست می‌آید و ارزش آن افزایش می‌یابد.متراژ واحدهای پروژه شمیم ​​رحمت فاز ۳
متوسط ​​اندازه واحدها از ۱۲۰ تا ۱۸۰ متر است

لینک کوتاه صفحه : https://b2n.ir/k61280

زمان تحویل پروژه شمیم ​​رحمت
مدتی که تعاونی برای ساخت و تحویل سایت ها اعلام کرده است ۴ سال پس از شروع ساخت در مرداد ۱۳۹۷ می باشد.

سهام پروژه شمیم ​​رحمت چقدر است؟
هر سهم شمیم ​​رحمت معادل یک متر، حداقل تعداد مجاز خرید ۱۰ سهم و قیمت هر سهم از این طرح معادل ۲۵۰ هزار تومان می باشد (این قیمت مربوط به شروع پروژه می باشد و قیمت ها به شرح ذیل می باشد. تغییر به قیمت لحظه ای) تماس – واریز ماهانه ثابت است)

واریز ماهیانه به ازای هر سهم
مبلغ سپرده برای هر سهم ۱۰۰ هزار تومان در ماه است

در واقع با خرید ۱۰ امتیاز از پروژه شمیم ​​رحمت ابتدا باید ۲۵ میلیون تومان پرداخت کنید.

سپس برای ۴۸ ماه ماهیانه ۱ میلیون پرداخت کنید

برای خرید یک واحد مسکونی در پروژه شمیم ​​رحمت به چند سهم نیاز است؟
برای داشتن یک واحد مسکونی باید ۱۰۰ واحد خریداری کنید

یعنی ماهی ۱۰ میلیون تومان باید پرداخت کنید

اما اگر قصد شما سرمایه گذاری است، نیازی به خرید ۱۰۰ سهم ندارید

قیمت امتیاز پروژه شمیم ​​رحمت
قیمت امتیاز این پروژه با توجه به نوسانات بازار متفاوت است، بنابراین هم اکنون با مشاورین املاک پاستور تماس بگیرید تا شما را در خرید پیش فروش آپارتمان در منطقه ۲۲ راهنمایی کنند.

تاسیسات فاز ۳ برج شمیم ​​رحمت
دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، مهدکودک، لابی ۲۴ ساعته.

املاک صدف(مسکن صدف) در منطقه ۲۲ تهران یکی از بهترین املاکی ها است که دارای مشاوران حرفه ای بوده و سابقه چندین ساله در امر خرید و فروش ملک و رهن و اجاره ملک و همچنین پیش فروش ملک دارد.

 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است-پیام امروز

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  در گفتگو با خبرنگار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *