سوله آکام فلز

کلوپ قول قهرمانی داد

سرمربی آلمانی لیورپول توضیح داد تنها زمانی که یکی از بازیکنانش مصدوم شود یا بازیکن مهمی فروخته شود، خرید خواهد کرد. او همچنین به هواداران تیمش قول قهرمانی داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، یورگن کلوپ اعلام کرد که لیورپول اکنون ترکیب خود را مشخص کرده است. سرمربی لیورپول توضیح داد که آنها هیچ قصدی برای خرید بیشتر ندارند مگر اینکه بازیکنی مصدوم شود یا در آخرین لحظه بازیکنی بخواهد برود.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داروین نونز، مهاجم اروگوئه ای و فابیو کاروالیو، هافبک تهاجمی ۱۹ ساله به آنفیلد آمده اند. اکنون یورگن کلوپ می‌گوید تیم او کامل شده است. او در صحبت هایی گفت: مگر اینکه بازیکنی مصدوم شود یا در آخرین لحظه بازیکنی بخواهد برود. تنها در این صورت خرید خواهیم داشت. ما در شرایطی هستیم که همیشه نمی توان با یک تیم ۱۱ نفره جلو رفت. شما در طول دیدارهای فصل به خون تازه و پاهای تازه نیاز دارید. سیتی در وضعیتی مشابه ما قرار دارد و ما این کار را به روش مشابه آنها انجام دادیم. سیتی و لیورپول بازیکنان خوب زیادی دارند و مهم استفاده درست از آنهاست.

او در ادامه صحبت‌های خود افزود: هدف اصلی در این لیگ در درجه اول و مهم‌تر از همه همیشه این است که جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم که در حال حاضر واقعاً به اندازه کافی دشوار است. وقتی به آن رسیدید و سپس هنوز زمان برای رقابت برای عنوان قهرمانی وجود داشت باید برای کسب قهرمانی جنگید. همه می‌خواهند لیگ برتر را ببرند اما من نمی‌دانم چه تیمی به این هدف می رسد. ما قطعا به دنبال آن هستیم. تا بهترین فصل ممکن را داشته باشیم و واقعا مشتاقانه منتظر آن هستیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

۶ بازی و ۶ فینال مانده است-پیام امروز

آرش رضاوند پس از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر اظهار داشت: بازی قشنگ و پرگلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *