سوله آکام فلز

کلوپ: لیورپول شروع دلخواه مرا نداشته است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از تساوی بدون گل روز گذشته (شنبه) تیمش در دربی مرسی‌ساید در خانه اورتون که سومین تساوی و چهارمین بازی بدون گل مردان او در شش هفته سپری شده از لیگ برتر انگلیس بود و آنها را در رده ششم جدول نگه داشت، اعترف کرد که از شروع تیم خود در این فصل راضی نیست.

کلوپ به BBC گفت: شرایطی که تیم ما الان در آن قرار دارد، رؤیایی نیست. خوب است که بازیکنان غایب‌مان دارند برمی‌گردند، اما ما باید مطمئن شویم که از آنها به شیوه‌ای مناسب استفاده می‌کنیم. این شروعی نبود که من می‌خواستم در این فصل داشته باشیم. ۹ امتیاز از شش بازی اصلاً یک اتفاق رؤیایی نیست، اما اتفاقی است که افتاده و از حالا باید دوباره تلاش‌ کنیم. اگر بتوانیم در کنار هم از این مقطع سخت عبور کنیم، آینده روشن‌تری در انتظارمان خواهد بود.

کلوپ افزود: بعد از برد ۹ بر صفر مقابل بورنموث، قبول این بازی و نتیجه‌اش خیلی سخت است. ما موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم و به همین دلیل بیشتر احساس می‌کنیم امتیاز از دست داده‌ایم تا اینکه امتیاز گرفته باشیم. بهترین موقعیت‌‌های حریف روی ضدحملات شکل گرفت و زمانی که ما در محوطه جریمه آنها بودیم. قبول دارم که جاگیری بازیکنان ما برای استفاده از توپ‌های دوم عالی نبود.

 

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند-پیام امروز

 سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *