سوله آکام فلز

جزئیات فعالیت مدارس و ادارات در روز سه‌شنبه/محورهای اصلی باز است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پازوکی شامگاه دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به اُفت شدید دما فعالیت مدارس و مراکز آموزشی مقاطع متوسطۀ اول و دوم، بانک‌ها، ادارات و دانشگاه‌ها در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود، بروجرد، سلسله، دلفان، خرم‌آباد و چگنی و بخش‌های اشترینان، سیلاخور، کاکاوند زاغه بیران‌شهر، زز و ماهرو و پاپی از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: آموزش در مقاطع ابتدایی و پیش‌دبستانی و مهدکودک‌ها در نوبت صبح در این شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز به صورت غیر حضوری در بستر شاد خواهد بود.

پازوکی گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از این قاعده مستثنی است و به روال شرایط عادی خدمات‌دهی خواهند داشت.

محورهای اصلی و شریانی استان باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد برقرار است، افزود: محور ارتباطی ۹۰ روستای الیگودرز، ۴۴ روستای ازنا و ۴۰ روستای دورود، ۵۵ روستای بروجرد در پی بارش شدید برف، هم‌اکنون مسدود شده است.

وی ادامه داد: تردد در گردنه‌ها صرفاً با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

پازوکی بیان کرد: گردنه‌های گله‌بادوش، آبشار، امامزاده، فرسش و شیخان و گله‌مویه در الیگودرز هم‌اکنون مسدود است و تردد در گردنه‌های هیراب محورهای مواصلاتی صعب‌العبور و کوهستانی به دلیل برودت هوا و یخ‌زدگی جاده‌ها صرفاً با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و تلاش راهداران برای بازکردن محورهای روستایی ادامه دارد.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت-پیام امروز

۱۲:۵۴ – ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ۱۲:۵۴ – ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *