آرنولد: استرالیا برای صعود به جام جهانی باید بهتر شود

گراهام آرنولد خواستار پیشرفت بازیکنانش در بازی بعدی انتخابی جام جهانی برابر پرو شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، استرالیا و امارات سه‌شنبه شب در چارچوب مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک استرالیا به پایان رسید. در این دیدار ابتدا ایروین استرالیا را در دقیقه ۵۳ پیش انداخت اما کایو، چهار دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی بازی در حالی که همه منتظر رفتن بازی به وقت‌های تلف شده بودند، هروستیچ گل پیروزی استرالیا را به ثمر رساند.

استرالیا با این پیروزی حریف پرو در آخرین دیدار پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد و باید دوشنبه هفته آینده به مصاف این تیم برود.

گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا بعد از این دیدار گفت: ما باید برای بازی بعدی بیشتر پیشرفت کنیم. انتظار دارم بعد از این بازی پیشرفت بزرگ دیگری داشته باشیم. امارات عملکرد بسیار خوبی داشت، یک بازی فشرده و سخت برابر این تیم داشتیم اما ما آمادگی خوبی داشتیم و حالا یک بازی دیگر داریم. من انتظار دارم که ما حتی مقابل پرو بهتر باشیم. تمرکز من روی دفاعمان بوده است زیرا در چند دیدار اخیر در خط دفاع شلخته بودیم و گل خوردیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم ولی به هر حال مهم برد در این دیدار بود که به هدفمان رسیدیم.

هرستیچ زننده گل دوم استرالیا نیز گفت: ما یک گل دریافت کردیم و نباید این اتفاق رخ می داد. بازی خیلی حساس شده بود و خوشحالیم که در دقایق پایانی به گل برتری رسیدیم. برابر امارات ما به راه خود ادامه دادیم و از شانس خود استفاده کردیم و به گل  رسیدیم. واقعا کار آسانی نبود.

امارات متحده عربی تنها در سال ۱۹۹۰ در جام جهانی بود. رودولفو آروآبارنا مربی آرژانتینی آنها بعد از این دیدار با ناراحتی گفت که بازیکنان امارات در ۱۵ دقیقه آخر استقامت نداشتند و همین مساله باعث حذف آنها شد.

استرالیا و پرو در یک دیدار در دوحه برابر هم به میدان می‌روند و برنده این دیدار جواز حضور در جام جهانی را به دست می‌آورد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner