سوله آکام فلز
املاک چیتگر
املاک چیتگر

آشنایی با املاک چیتگر | بهترین املاک چیتگر ۱۴۰۱

در شرایط کنونی اقتصادی، همه باید در حد توان مالی خود و بسته به شرایط، به دنبال سرمایه‌گذاری سودآور باشیم. به این طریق می‌توانیم تا حدی آینده مالی خود را تضمین کنیم. در این بین چه چیزی بهتر از سرمایه‌گذاری ملکی؟ سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن یکی از امن‌ترین و کم‌ریسک‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری است که در بلندمدت شما را به سود قابل‌توجهی می‌رساند، به‌خصوص سرمایه‌گذاری در جایی مانند منطقه ۲۲ که پیش‌بینی شده با تکمیل پروژه‌های در حال ساخت، در این منطقه شاهد رشد مضاعفی خواهیم بود. بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم شهرک چیتگر در منطقه ۲۲ را در اولویت قرار دهید.

بهترین مشاوران املاک منطقه ۲۲ تهران در آریامرز به شما در خرید و فروش، رهن و اجاره آپارتمان، خانه و دیگر املاک کمک خواهند کرد. از آنجا که بازار املاک منطقه ۲۲ تهران منحصر به فرد است، یافتن برترین مشاوران املاک منطقه ۲۲ تهران که دارای مهارت و تخصص در زمینه مشاور خریدار، مشاور فروشنده، معاوضه، رهن و اجاره، اجاره روزانه، مشارکت در ساخت، در منطقه کاری خود باشند از اهمیت خاصی برخوردار است. در آریامرز شما می توانید با مشاوران املاک منطقه ۲۲ تهران که در تمامی زمینه های ذکر شده فعالیت دارند در تماس باشید. لیست مشاوران املاک منطقه ۲۲ تهران در آریامرز به شما در پیدا کردن مشاوران املاک حرفه ای و متخصص در بازار املاک منطقه ۲۲ تهران کمک می‌نماید. پس از یافتن متخصص مورد نظر می‌توانید با امکانات زیادی که برای شما فراهم شده است به آسانی با آن ها در ارتباط باشید.

تفاوتی نمی‌کند به مشاوران املاک، با چه تخصصی در بازار املاک نیاز داشته باشید. پیدا کردن مشاوران املاک چیتگر (حرفه ای در منطقه ۲۲ تهران) که متخصص در زمینه مشاور خریدار، مشاور فروشنده، معاوضه، رهن و اجاره، اجاره روزانه، مشارکت در ساخت، هستند اولین قدم می‌باشد. لیست مشاوران املاک منطقه ۲۲ تهران در آریامرز به شما این امکان را می‌دهد تا با مقایسه مشاوران املاک با یکدیگر، آگاهی از دیدگاه های ثبت شده برای آن ها، مشاهده لیست املاک فعال و فروش های گذشته و با امکان تماس مستقیم با مشاوران املاک در صفحه اختصاصی آن ها در آریامرز، هر چه آسان تر و حرفه ای تر با آن ها در ارتباط باشید.

فروش زیر قیمت آپارتمان‌های نوساز و متراژ بالا

رشد قیمت آپارتمان‌های نوساز تابعی از انتظارات تورمی است. برای همین چند سالی می‌شود که این واحدها با قیمت‌هایی غیرواقعی ناشی ازانتظارات تورمی به فروش می‌رسد و حالا که جریان خرید مسکن رو به کاهش گذاشته، این واحدها تا نصف قیمت نسبت به دوسال اخیر کاهش داشته‌اند.

از آنجایی که کاهش قیمت آپارتمان‌های لاکچری به طور کلی در کاهش معدل قیمت مسکن تاثیرگذار است، می‌توان امیدوار بود که جریان رشد قیمت‌ها در بازار مسکن واحدهای کوچکتر و قدیمی نیز متوقف شود و حداقل شاهد آن باشیم که خانه در رکود، رشد قیمت را تجربه نکند؛ اتفاقی که شهریور امسال برای بازار مسکن پایتخت رخ داد.

کارشناسان معتقد هستند که کاهش دائمی معاملات واحدهای نوساز و بزرگ متراژ، می‌تواند در تداوم رکود غیرتورمی به جای تورمی تاثیرگذار باشد.

رشد ماهیانه قیمت مسکن شهر تهران در شهریورماه ۱.۱ درصد بود که پایین‌ترین رقم از اردیبهشت تاکنون محسوب می‌شود. تعداد معاملات نیز نشان می دهد که هر دو طرف عرضه و تقاضا تحرک کمی در بازار دارند و خبری از شوک‌های قیمتی و یا هجوم سرمایه گذاران برای خریدهای سرمایه‌ای نیست و نوعی آرامش در بازار دیده می‌شود.

تعداد معاملات خرید و فروش خانه از رقم ۱۳ هزار و ۸۷۴ معامله در خردادماه به  ۷هزار و ۸۲۵ معامله  در مرداد و ۶ هزار و۳۳ معامله در شهریور ماه رسیده است که شیب کاهشی داشته است. همین موضوع بازار را برای  قیمت‌های فضایی خانه‌های لوکس نامناسب کرده است.

یک واسطه ملکی در منطقه یک تهران به ایرنا گفت: رفتار بازار اینگونه است که وقتی بازار نوسازها وارد رکود سنگین و غیرتورمی می‌شود پیشنهادات برای فروش زیر قیمت افزایش می‌یابد و در این شرایط شاهد کاهش تدریجی قیمت واقعی مسکن هستیم.

به گفته این واسطه ملکی، روند نزولی بازار مسکن از نظر تعداد معاملات که از تیرماه شروع شده است در اولین ماه پاییز به اوج خود رسیده است و عامل مهمی در شکست حباب قیمت آپارتمان‌های لوکس و متراژ بالا و تثبیت قیمت واحدهای کوچک متراژ شده است.

وی به ایرنا می‌گوید: پیش‌بینی ما این است که کاهش قیمت‌ها تا بهمن امسال ادامه داشته باشد.

این واسطه ملکی اضافه کرد: اوج رونق بازار مربوط به خردادماه امسال بود که خریدهای سرمایه‌ای در این منطقه به اوج خود رسید و از خرداد به بعد جریان معاملات به طور چشمگیری کاهش یافته است. فروشندگان نیز تمایل به عرضه واحدها زیر قیمت دارند و اگر به همین شیوه ادامه یابد می‌توان انتظار داشت در تا بهمن ماه آرامش نسبی بر بازار مسکن حاکم باشد. ( منبع : ایرنا )

بررسي دقيق مزاياي خرید آپارتمان چیتگر تهران

خرید آپارتمان چیتگر تهران مي تواند براي شما مزاياي خيلي زيادي به بار بياورد كه شايد در همان لحظه اول قادر به تشخيص آن نخواهيد بود.  قرار گرفتن در منطقه ۲۲ تهران يكي از بهترين مزايايي است كه شما بدست مي آوريد و اين منطقه بخاطر نزديكي به درياچه چيتگر خوش و آب و هوا است و اين اولين مزيتي است كه نصيب شما مي شود.

نزديكي به درياچه چيتگر باعث شده كه اين منطقه در كل خوش و آب و هوا باشد و اين مزيت باعث شده كه بسياري از ساكنان داخل تهران هم حتي نسبت به سكونت در اين منطقه تمايل بسيار زيادي داشته باشند.

چرا شهرک چیتگر برای خرید یا سرمایه گذاری مناسب است؟ نحوه ی قیمت گذاری برج چیتگر چگونه است؟

در این محتوا قصد داریم مناسب ترین پیشنهادات شرایط سرمایه گذاری یا خرید مسکن در شهرک چیتگر را با توجه بودجه شما دوستان بیان کنیم و همچنین به نکات خرید مسکن دربرج ها اشاره کنیم.

قیمت به روز منطقه ۲۲ و شهرک چیتگر با کلیک روی لینک

در درجه اول اگر قصد خرید ملک برای سکونت و یا خرید ملک برای سرمایه گذاری را در منطقه ۲۲ با نازل ترین قیمت دارید در هر دو حالت ما شهرک چیتگر را پیشنهاد می کنیم. دلیل چیست؟

همان طور که در مقاله قبلی توضیح دادیم موقعیت استراتژیک شهرک چیتگر به گونه ای است که از یک طرف به باغ گیاهشناسی،از یک طرف به بازار بزرگ ایران،از یک طرف به جنگل چیتگر،از یک طرف به شهربازی هزار و یک شهر و در نهایت در نزدیکی دریاچه خلیج فارس قرار دارد. در نتیجه ای آینده ای فوق العاده را دارد و همه این ها در حالتی است که به علت دسترسی های مجزا از ترافیک این مراکز به دور است.

حال اگر تصمیم گرفتید در شهرک چیتگر ملکی را تهیه کنید حتما مطالب زیر را مطالعه نمایید.

معیار های تعیین قیمت واحد ها در برج های چیتگر

ویو و دید برج چیتگر

طبقه اپارتمان چیتگر

نقشه واحد اپارتمان چیتگر

دکوراسیون داخلی

بزرگ متراژ یا کوچک متراژ بودن برج

معمولا کوچک متراژ ها به دلیل قدرت خرید بیشتر مردم، قیمت بالاتری دارند

تعداد واحدهای موجود در هر طبقه

طبیعتا هر چه تعداد واحد در طبقات زیاد تر شود قیمت پایین تری دارد

تر تیب مواردی که در بالا آمده مهم است، به عنوان مثال تاثیر ویو در قیمت از تاثیر طبقه بیشتر است.

پهنه A (پهنه بوستان)

شهرک چیتگر پهنه A
املاک چیتگر

در مقاله قبلی توضیح داده شد که پهنه A (پهنه بوستان) شهرک چیتگر دارای ۲۱ برج می باشد که تا این لحظه ۹ برج آن (پامچال های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و۵ و ۶ وارکیده های ۱ و ۸ و ۹) تحویل شده اند و مردم ساکن شده اند.

برج های ارکیده ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ و ۷ و ۱۰ و ۱۱ نیز در پایان سال ۱۳۹۷ تحویل داده می شوند.

در نتیجه در پهنه A (پهنه بوستان) برج هایی که در آخر سال ۱۳۹۷ تحویل می شوند تفاوت قیمتی حدود متری ۱ تا ۲ میلیون تومان را با واحدهای آماده برج چیتگر دارند.

دکور داخلی اپارتمان چیتگر

نکته مهمی که در خرید اپارتمان چیتگر بیشتر مردم به آن توجه نمی کنند، بحث دکور داخلی اپارتمان می باشد.

با یک مثال موضوع بالا را توضیح می دهیم

فرض کنید مالک واحدی ۹۰ متری در پهنه A شهرک چیتگر یک واحد آماده با دکوراسیون نیمه لوکس (شامل پارکت، کابینت ترک، کمد دیواری های فراوان، فن کویل، نورپردازی های زیبا و…) را به قیمت متری ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان برای فروش گذاشته است، مالک واحدی دیگر در موقعیتی تقریبا مشابه واحد کاملا خام را به قیمت متری ۹٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان به فروش گذاشته است.

هزینه تغییر دکوراسیون اپارتمان چتگر

حداقل عددی که باید برای این دکوراسیون هزینه کرد، بالغ بر ۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد در صورتی که حدود ۲ ماه نیز از زمان شما صرف این کار می شود و آپارتمان شما به مدت دو ماه تحت تصرف پیمانکار می باشد.

حال اگر محاسبه کنیم قیمت واحد اول با دیزاینی که خودش داشته معادل ۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان میشود و این در حالیست که قیمت واحد دوم ۹۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان میشود و این در حالیست که آپارتمان شما تا ۲ ماه در تصرف پیمانکار می باشد و چنانچه مستاجر باشید، می بایست ۲ ماه بیشتر اجاره نشین باشید و هزینه بیشتری پرداخت کنید.

در نتیجه واحدها در ارکیده های ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ و ۷ و ۱۰ و ۱۱ واحدهای تقریبا خام هستند و شما می بایست هزینه ای ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی را برای واحدهای خام برج چیتگر متحمل شوید.

بیشتر بخوانید : سایت سازه ۲۰

نکته مهم: برج های پامچال ۵ و ۶ و همچنین ارکیده ۱۰ و ۱۱ را اصطلاحا برج های فروش آزاد می گویند. تفاوت این برج ها با دیگر برج ها در این است که در این برج ها مبلغی حدود ۳۰ الی ۶۰ میلیون (متناسب با آپارتمان) از قیمت کلی معامله کسر می شود (بابت سند) و خریدار آن را در زمان آماده شدن سند به بتاجا پرداخت خواهد کرد.

اگر قصد سکونت دارید، خرید ملک در پهنه A (پهنه بوستان) شهرک چیتگر را به عنوان بهترین گزینه برای شما پیشنهاد می کنیم اما اگر قصد سرمایه گذاری دارید، پهنه B (پهنه سروستان) شهرک چیتگر بهترین گزینه می باشد. در صورت خرید اپارتمان چیتگر در پهنه A (پهنه بوستان) و پهنه B (پهنه سروستان) شهرک چیتگر شما می بایست کل مبلغ معامله را به صورت نقد پرداخت کنید، به این معنا که اگر پیش خرید انجام دهید مبلغی برای زمان تحویل نمی ماند.

پهنه B (پهنه سروستان) شهرک چیتگر و شرایط سرمایه گذاری در آن

واحدهای برج های شهرک چیتگر پهنه B

بیشتر مردم شهرک چیتگر را با پهنه B (پهنه سروستان) می شناسند. برج هایی زیبا با معماری متفاوت به شکل پروانه که هم تک برج به شکل پروانه می باشد و هم مجموعه برج ها با هم شکل پروانه را می سازند.

پهنه B (پهنه سروستان) شهرک چیتگر قیمت ها کاملا شناور می باشد. وجود تقریبی ۴۵۰ واحد در هر برج و جایگیری ها و ویوهای متفاوت برج ها باعث شده قیمت های واحد های برج چیتگر گاها اختلاف زیادی داشته باشند.

به همین دلیل در هنگام خرید آپارتمان در پهنه B (پهنه سروستان) حتما به مواردی که در ابتدای مقاله به آن اشاره شده است، دقت کنید و قیمت را با واحد های مشابه مقایسه کنید.(برای این کار شما میتوانید از مشاورین املاک پلاکینو کمک بگیرید)

توجه : سهام ۳۳ و ۶۳ متری دارید؟؟؟ موقع انتخاب واحد شماست؟؟؟ پس مقاله های سهام ۳۳ و ۶۳ متری و همچنین مقاله ی انتخاب واحد مجموعه پلاکینو رو از دست ندین!!!(روی عنوان مقاله ها کلیک کنید)

تاریخ تحویل برج چیتگر

تحویل واحد های اپارتمان چیتگر در پهنه B برای آخر سال ۱۳۹۸ می باشد (به جز برج های G1 و G3) ، اما این امکان وجود دارد که با فاصله ۳ الی ۴ ماه تاخیر به ساکنین تحویل داده شود.

برخی برج های پهنه B (پهنه سروستان) شهرک چیتگر به صورت سهام تهیه شده است و در رابطه با سهام چیتگر در مقاله ای دیگر توضیح داده ایم.

به دلیل قرارگیری شهر بازی در حال احداث هزار و یک شهر در ضلع شمالی پهنه B (پهنه سروستان) واحد های شمالی در برج های شمالی پهنه B (پهنه سروستان) شهرک چیتگر که ویو شهربازی را دارند قیمت بالاتری نسبت به بقیه واحد های برج چیتگر دارند.

همچنین به علت قرارگیری پارک جنگلی چیتگر و باغ گیاهشناسی ملی ایران در ضلع جنوبی پهنه B (پهنه سروستان)واحدهای جنوبی در برج های جنوبی نیز موقعیت خوبی دارند.

اگر قصد سرمایه گذاری دارید، پهنه B شهرک چیتگر بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است.

در هنگام خرید در پهنه B به جهت و ویو (دید) واحد توجه کنید. شما می توانید تصاویر هوایی را در کانال آپارات مجموعه پلاکینو مشاهده کنید و جای گیری برج های چیتگر را نسبت به یکدیگر مشاهده نمایید.

پلان های شهرک چیتگر

نقشه پلان واحد ها در سایت پلاکینو قرار داده شده است. ابتدا نقشه (پلان) واحدتان و پنجره ها و تراس آن را مشاهده کنید به کدام سمت است، سپس از روی کلیپ هوایی متوجه ویو واحد خود خواهید شد.

جمع بندی

پهنه B (پهنه سروستان) شهرک چیتگر از جهات معماری، سازه ای، موقعیت جغرافیایی، دسترسی و… نه تنها از پهنه A (پهنه بوستان)شهرک چیتگر بلکه یک سر و گردن از سایر برج های منطقه ۲۲ جلوتر است.

در صورت خرید واحد از پهنه B (پهنه سروستان)شهرک چیتگر شما می بایست کل مبلغ معامله را پرداخت کنید و مبلغی جهت زمان تحویل یا سند باقی نمی ماند.

پهنه C شهرک چیتگر

این پهنه چند سالی است که فعالیتی داخل آن انجام نمیگیرد، اما به تازگی برای آماده سازی آن، اقداماتی انجام شده است.

دنبال سرمایه گذاری در پهنه C هستید؟؟؟ میخواهید با برج های پهنه C آشنا شید؟؟؟ از قیمت پهنه C خبر ندارید؟؟؟ بهترین املاک چیتگر

تفاوت پهنه های شهرک چیتگر

تفاوت این پهنه از نظر مالی با سایر پهنه ها در این است که قرارداد آن با توجه به تورم منعطف است، منظوراین است که پس از اتمام ساخت، سازنده بررسی می کند که چه میزان در اثر تورم برای خود او هزینه برداشته شده است و سپس در زمان تحویل به شما قیمت نهایی اعلام می شود. اصطلاحا می گوییم پایان باز دارد و قیمتش قطعی نیست، در صورتیکه در پهنه A و Bشهرک چیتگر اینگونه نیست و قیمت اپارتمان چیتگر قطعی است.

در نتیجه ما پهنه C شهرک چیتگر را برای سرمایه گذاری پیشنهاد نمی کنیم، البته شما می توانید با حداقل سرمایه در این قسمت سرمایه گذاری کنید و اقدام به خرید امتیاز های تعاونی های مختلف آن کنید که خود یک مزیت است، اما اگر سرمایه و بودجه شما به خرید در پهنه B ( پهنه سروستان) می رسد شک نکنید که پهنه B (پهنه سروستان) شهرک چیتگر بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است، در غیر این صورت پهنه C به نسبت سایر پیش فروش های منطقه گزینه بهتری است.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد-پیام امروز

متوسط قیمت کالا‌های خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور– فروردین ۱۴۰۳ از سوی مرکز آمار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *