سوله آکام فلز

آشوری: با استعفای امینی مخالف هستیم/ جغرافیای کاراته دنیا تغییر کرده است

محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص استعفای اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته اظهار داشت: ایشان سر مسائل کوچکی گله‌مند هستند و گلایه‌هایی داشتند و اعلام کردند که دیگر نمی‌توانند همکاری داشته باشند. در هر صورت در کار این مسائل پیش می‌آید، اما ایشان نایب رئیس فدراسیون کاراته در بخش بانوان هستند و رئیس فدراسیون به ایشان اعتقاد دارند و همه جوره سیاست‌های ایشان را حمایت می‌کنند.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته با اعلام مخالفت با استعفای امینی عنوان کرد: با این استعفا موافقت نخواهد شد. امینی از پیشکسوتان فدراسیون کاراته و عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی هستند و برای کاراته ایران یک اعتبار و وجودشان ارزشمند است. کدورتی ایجاد شده است که با یک نشست این کدورت برطرف خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود امینی مخالف اعزام برخی بازیکنان به کاراته وان باکو بوده و یکی از دلایل استعفای او این موضوع بوده است، گفت: یکی از دلایل این موضوع بوده است و موضوع زیاد بزرگی هم نبوده است. خود ایشان اذعان داشتند که در نهایت مخالف این اعزام نبودند، اما با من هماهنگ نشده بود. یک ناهماهنگی کوچکی پیش آمده بود که این هم ناخواسته بوده و خدایی نکرده قصد و غرضی وجود نداشته است.

آشوری در مورد اینکه امینی همچنان مدیرفنی تیم بانوان است و دلیل غیبت ایشان در باکو چه موضوعی بوده است، گفت: انشالله در خدمت ایشان برای کاراته وان ترکیه هستیم و مدیرفنی تیم بانوان هستند.

وی در مورد عملکرد بازیکنان در کاراته وان باکو تاکید کرد: جغرافیای کاراته دنیا تغییر کرده و اگر نگاه کنید به کشورهایی که در گذشته مدال می‌گرفتند و کشورهایی که در دو رویداد اخیر مدال گرفتند، به خوبی شاهد تغییر جغرافیایی کاراته دنیا خواهید بود. خیلی از کشورهای صاحب‌نام که مدال‌های خوشرنگ و پرتعداد در مسابقات جهانی، کاراته وان‌ها و رویدادهایی دیگر می‌گرفتند، در کاراته وان باکو اصلاً مدال نگرفتند.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: به هر حال تغییراتی صورت گرفته و ما نیز باید تغییر نگرشی در کارها به عمل بیاوریم و از عنوان و جایگاه خود به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند کاراته دنیا دفاع کنیم. مسیر خوبی را شروع کردیم و مدال‌های که در باکو گرفته شد نیز منطقی و قابل قبول بود. یک کار فرآیندی را شروع کردیم و در کار فرآیندی باید صبر و حوصله به خرج دهیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و اینگونه نیست که نفس مسیحایی داشته باشیم و با دمیدن آن همه چیز ایده‌آل شود. ایده‌آل نباید فکر کرد و باید یک مقدار واقع‌گرا باشیم. 

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم-پیام امروز

فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از شکست مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *