سوله آکام فلز

آقاجانیان: مسئولان آستین خود را برای نسل طلایی تیم ملی بالا بزنند

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نسل طلایی موجود در تیم ملی نیازمند حمایت بیشتر مسئولان هستند تا بهترین بهره را از این بازیکنان در جام جهانی ۲۰۲۲ ببریم.

مارکار آقاجانیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اردوی نامناسب تیم ملی فوتبال ایران و وضعیت نگران کننده این تیم در فاصله پنج ماه تا جام جهانی گفت: در کل فکر می‌کنم شرایط آماده‌سازی تیم ملی خوب نیست. همه از وضعیت تیم ملی با خبر هستیم که اردوی آماده‌سازی خوبی نداشت. می‌توان دلایل زیادی را برای این مساله مطرح کرد اما درخواست من این است که به این نسل طلایی توجه کنیم.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی مهم است از نسل حاضر استفاده لازم را ببریم. درخواستم از مسئولان این است که به این تیم کمک کنند تا برای حضور در جام جهانی آماده شود و بتواند از تمام پتانسیل خود استفاده کنند و به چیزی که لیاقتشان است دست یابند و با بازی‌های خوبی که انجام خواهند داد، مردم را خوشحال کنند.

وی با اشاره به اهمیت بازی‌های دوستانه گفت: در حال حاضر شرایط تیم ملی خوب نیست. نمی‌خواهم به جزییات بپردازم چرا که بیان گذشته چیزی را درست نمی‌کنند اما درخواستم به عنوان کسی که در این فوتبال کار کرده و دو بار به جام جهانی رفته، این است که برای تیم ملی ایران برنامه آماده‌سازی خوبی در نظر بگیرند.

آقاجانیان درباره ماه‌های باقی مانده تا جام جهانی نیز گفت: ما تا الان خیلی چیزها را از دست داده‌ایم. می‌توانستیم بازی دوستانه داشته باشیم. اگر الان به گذشته برگردیم، باید درست عمل کنیم. نسل حاضر از بهترین نسل‌های فوتبالمان است که به حمایت بیشتری نیاز دارند و باید تدارکات بهتری برای آن‌ها در نظر گرفته شود. تقاضای من این است که مسئولان آستین خود بالا بزنند و به تیم ملی کمک کنند. شرایط فراهم شود که بهترین بهره را از این نسل طلایی ببریم. در این روزها به جزییات مختلف پرداخته شده و فقط از مسئولان می‌خواهم به تیم ملی کمک کنند. فوتبال دلخوشی مردم است و امیدوارم در جام جهانی شرایط برای این تیم مهیا باشد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

الهلال (۴) ۲ – ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم-پیام امروز

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و العین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *