سوله آکام فلز

آلومینیوم و طلسم‌شکنی‌های متعدد در جام حذفی

تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای اولین بار در تاریخ خود به رقابت‌های نیمه نهایی مسابقات جام حذفی صعود کرده است و می‌تواند با توجه رقبای خود دست به تاریخ‌سازی بزرگی بزند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی موفق شد دست به کار بزرگی بزند و مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در حضور هواداران این تیم به پیروزی ۳ بر ۲ دست پیدا کند و عملکرد خوبی از خودش برجای بگذارد.

آلومینیوم در طول حضور خود در رقابت‌های جام حذفی آمار متفاوتی را از خودش برجای گذاشته است و جز در چند سال مشخص، نتوانسته است عملکرد خیلی خوبی داشته باشد. این تیم اراکی چهاردهمین حضور خود را در رقابت‌های جام حذفی پشت سر می‌گذارد و این در حالی است آلومینیوم تا اینجای کار با حضور در مرحله نیمه نهایی، بهترین عملکرد خود را در این مسابقات داشته است.

طبق بررسی‌های انجام شده، آلومینیوم پیش از این فصل و در ۱۳ فصل گذشته این مسابقات، ۲ بار موفق شده است که به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند و این بهترین آمار آلومینیوم پیش از این فصل در مسابقات جام حذفی بوده است. این اتفاق اولین بار در فصل ۸۴-۸۳ رخ داد که این تیم اراکی از ادامه حضور خود در این مسابقات انصراف داد.

فصل بعدی حضور آلومینیوم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به فصل گذشته مسابقات بازمی‌گردد. این تیم اراکی در ابتدا تیم فوتبال هوادار را در ضربات پنالتی شکست داد و در مرحله یک هشتم نهایی با ۲ گل از سد تراکتور تبریز گذشت اما این تیم در مرحله یک چهارم نهایی نتوانست از پس گل‌گهر سیرجان بربیاید و با نتیجه ۳ بر یک مقابل شاگردان امیرقلعه‌نویی شکست خورد.

اما آلومینیوم با حضور در این فصل از مسابقات جام حذفی بازی‌های مهم و بزرگی را پشت سر گذاشت و موفق شد برای اولین بار در تاریخش، به نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی صعود کند. سفیدپوشان اراکی در این فصل از سد تیم‌های فجرسپاسی، سپاهان و پرسپولیس عبور کردند و در مرحله نیمه نهایی مقابل خلیج‌فارس ماهشهر، دیگر تیم شگفتی‌ساز جام حذفی قرار خواهند گرفت و با توجه نبود سرخابی‌ها و نبود هیچکدام از تیم‌های مدعی، شاگردان مهدی رحمتی، بیش از هر زمان دیگری امیدوار به حضور در فینال این مسابقات و کسب اولین عنوان قهرمانی خود در این مسابقات هستند.

آلومینیوم اراک روز دوشنبه، ۲۹ فروردین در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی، در ورزشگاه امام خمینی اراک، ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف تیم فوتبال خلیج‌فارس ماهشهر می‌رود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود-پیام امروز

علی خطیر پس از برگزاری مراسم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: من قبل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *