سوله آکام فلز

آموزش نصب وردپرس در سی پنل

بااین‌حال، باید توجه کنید که اطلاعات ارائه‌شده در این نمونه، تنها مثالی آموزشی است و شما باید براساس اطلاعات خود، فایل را ویرایش کنید. اطلاعات مهمی که باید در این فایل وارد کنید، عبارت است از:

  • DB_Name: نام پایگاه داده
  • DB_User: نام کاربر پایگاه داده
  • DB_Password: رمزعبور کاربر پایگاه داده
  • DB_host: در ۹۹درصد مواقع، در این قسمت باید عبارت localhost را قرار دهید.

۸. آپدیت Key و Salt‌های منحصر‌به‌فرد وب‌سایت

یکی از اقدامات امنیتی در وب‌سایت‌ها، به‌روزرسانی Key و Salt استفاده‌شده در آن‌هاست. همان‌طور‌که در حال ویرایش فایل wp-config-sample.php هستید، بخش Authentication Unique Keys and Salts را در این فایل پیدا و Key و Salt خود را در آن وارد کنید.

به‌عنوان یادآوری، با مراجعه به وب‌سایت api.wordpress.org می‌توانید با استفاده از API وردپرس، Key و Salt منحصر‌به‌فردی برای خود ایجاد و با کمک آن، فایل wp-config-sample.php را ویرایش کنید.

۹. تغییر نام فایل wp-config-sample.php

حالا باید تغییرات را ذخیره کنید و نام فایل را به wp-config.php تغییر دهید.

۱۰. رفع خطاهای احتمالی پایگاه داده

درصورتی‌که حین انجام عملیات با خطای پایگاه داده مواجه شدید، بررسی کنید اطلاعات نوشته‌شده در فایل wp-config.php صحیح هستند یا خیر. توجه کنید که هنگام نصب روت داکیومنت، فایل wp-config.php در مسیر /home/cPanelAccountName/public_html قرار دارد.

۱۱. اجرای اسکریپت‌های نصب وردپرس

همان‌طور‌که گفتیم، با مراجعه به آدرس وب‌سایت خود، مراحل نصب وردپرس آغاز خواهد شد. دو بار دکمه Next را انتخاب کنید تا به مرحله معرفی و نصب دیتابیس برسید. نمونه این صفحه در تصویر زیر نشان داده شده است:

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

طراحی سایت در آمریکا

طراحی سایت در آمریکا به فرایند طراحی و ایجاد یک وبسایت یا صفحه وب مربوط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *