سوله آکام فلز

آموزه‌های مکتب امام برای تمامی ملت‌های عدالتجو الهام‌بخش است

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:امام خمینی با رسالتی آسمانی توانست به مفاهیم والای استقلال، آزادی و آزادگی معنا ببخشد و ملت ایران را از یوغ استعمار و استبداد نجات دهد.

به گزارش ایسنا؛احمد جباری نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در یاداداشتی ضمن گرامیداشت یاد امام راحل، نوشت:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۱۴خرداد سالروز ارتحال رهبری الهی، مبارزی حق طلب، عارفی فقیه، استادی برجسته و به فرموده‌ی مقام معظم رهبری مدظله العالی “یک حقیقت همیشه زنده” است.

امام خمینی (ره) بزرگ مردی از تبار صالحان است که با رسالتی آسمانی توانست به مفاهیم والای استقلال، آزادی و آزادگی معنا ببخشد و ملت ایران را از یوغ استعمار و استبداد نجات دهد.

امروزه با گذشت بیش از سه دهه از عروج ملکوتی آن حضرت، آموزه های گهربار مکتب امام برای تمامی ملت های مسلمان، عدالت جو و حق طلب الهام بخش است و در هر نقطه‌ای از این دنیا که فریاد استکبارستیزی و استعمارستیزی بر میخیزد، نام و یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی تداعی میشود.

انقلاب شکوهمند اسلامی که با رهبری الهی و دلیرانه‌ی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به پیروزی رسید، میراث خون شهدای عالی مقامی است که در ۱۵ خرداد و طی آن قیام خونین با اتکال به وعده‌ی الهی و ایمان به رهنمودهای امام راحل برای سربلندی اسلام جان خود را فدا کردند.

تقارن زمانی این دو واقعه‌ی جانسوز موجب آن است که از اسلام عزیز به عنوان آرمان حضرت امام و ره آورد خون شهدای قیام ۱۵ خرداد، با تمام جان حراست کنیم و در مسیر عزت و سربلندی بیش از پیش این مکتب آسمانی گام برداریم.

خداوند متعال را شاکریم که برای حفظ این انقلاب الهی و دستاوردهای بی‌نظیر آن، خلف صالح امام خمینی و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) را برای ما عطا فرمودند تا پرچم استقلال و استعمارستیزی و آزادی و استبدادستیزی همواره برافراشته بماند.

بنده ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین پانزده خرداد، سالگرد ارتحال ملکوتی امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) را به عموم مردم شریف ایران اسلامی به خصوص جامعه انقلابی و شهیدپرور غرب هرمزگان تسلیت و تعزیت عرض میکنم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *