ابعاد شخصیتی شهدا و مفاخر نهاوند باید به نسل جوان شناسانده شود

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: ابعاد شخصیتی شهدای گران‌قدری چون شهید حیدری و شهید قدوسی  باید به طرق مختلف به جامعه و نسل کنونی جامعه شناسانده شوند. 

به گزارش ایسنا، ضرغام احمدوند روز چهارشنبه ۲۵ خرداد در ستاد گرامیداشت شهدای ۷ تیر در نهاوند اظهار کرد: امروز در جامعه اسلامی تبیین تفکر اسلامی و حمایت از آرمان‌های امام خمینی‌(ره) و شهدای گران‌قدر بیش از هر وقت ضروری و مهم‌تر است.

وی با اشاره به حادثه هفت تیر و شهید شهرستان نهاوند آیت‌الله حیدری در این حادثه، تصریح کرد: مسئولان و متولیان امر ضمن اولویت قراردادن بیان سیره این شهید جلیل‌القدر شرایط معرفی هرچه بیشتر شهید حیدری و سایر مفاخر شهرستان را فراهم کنند.

احمدوند با بیان این‌که خصوصیات اخلاقی و منش اسلامی آیت‌الله شهید حیدری بازگو شود، افزود: امروز در جامعه اسلامی تبیین تفکر اسلامی و حمایت از آرمان‌های امام خمینی‌(ره) و شهدای گران‌قدر بیش از هر وقت ضروری و مهم‌ است.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت واقعه ۷ تیر و شهادت «آیت‌الله شهید حیدری» با سخنرانی آیت‌الله اراکی و نوای گرم حاج صادق آهنگران در نهاوند برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان در ادامه جلسه گفت: شهید آیت‌الله حیدری شخصیتی ارزشمند است که در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سهم بسزایی در شکل‌گیری نظام اسلامی و پیروزی آن بویژه در استان همدان و نهاوند داشت.

امام جمعه نهاوند نیز در این جلسه یادآور شد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار گری وازخودگذشتگی  در جامعه دارد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اضافه کرد: شهرستان نهاوند در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی داشته و در هشت سال دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.

وی تاکید کرد: شهیدانی هم‌چون آیت‌الله حیدری، آیت‌الله قدوسی و دیگر شهیدان شهرستان از افتخارات نهاوند هستند که باید ابعاد شخصیتی و زندگی این شهیدان گران‌قدر برای نسل نوجوان و جوان شناسانده شوند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner