اثرگذاری جهاد دانشگاهی در رفع نیازهای کشور با به کارگیری متخصصان داخلی  

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با به کارگیری متخصصان توانمند داخلی در طول ۴۰ سال هر جا نیاز بوده به حوزه‌های علمی و پژوهشی ورود کرده است، گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه سلامت نیز در کارهای درمانگاهی و علمی فعالیت‌های خوبی داشته است.

دکتر محمدحسین سرمست در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی برگرفته از انقلاب و با اهداف علمی و فرهنگی و رفع نیازهای انقلاب در این حوزه، تشکیل شد.

وی افزود: این مجموعه متشکل از متخصصان علمی و توانمند داخلی است که در طول ۴۰ سال هر جا نیاز بوده به حوزه‌های علمی و پژوهشی ورود کرده است. جهاد دانشگاهی در حوزه سلامت نیز در کارهای درمانگاهی و علمی فعالیت‌های خوبی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امسال نیز در تحقق شعار سال یعنی تولید با اتکا به علوم دانش بنیان، جهاد دانشگاهی جزو اهداف این نامگذاری بوده است.

وی بیان کرد: از اهداف دیگر این مجموعه به کارگیری متخصصان توانمند داخلی در رفع نیازها و توجه به موضوع دانش بنیان است. در بحث دانشگاهی نیز این مجموعه از نظر علمی و امکانات عملی، در سطح مناسبی قرار دارد.

انتهای پیام  

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner