تازه ها
سوله آکام فلز

احتکار ۶۰۰ تن برنج در شهرری

فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی که اقدام به احتکار نزدیک ۸۰۰ تن اقلام ضروری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مهم‌ترین اقدامات پلیس ری در روزهای اخیر اظهار کرد: ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر ایجاد درگیری و رعب و وحشت در حوزه استحفاظی شهرری در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را آغاز کردند که در جریان آن مشاهده کردند چهار فرد شرور با استفاده از قمه و چاقو در حال عربده کشی و نزاع با هم هستند که این موضوع موجب وحشت شدید مردم شده بود.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس هر چهار شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت: چهار متهم دلیل اقدام خود را درگیری بر سر اختلافات قبلی اعلام کردند. برای این افراد پرونده ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.  

فرمانده انتظامی ویژه شهرری همچنین از  از کشف یک انبار بزرگ احتکار کالاهای اساسی در این منطقه خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی ویژه شهرری در پی کسب اخباری درباره احتکار مقادیر زیادی برنج، حبوبات، شکر، روغن و … در یکی از انبارهای واقع در محدوده حسن آباد، رسیدگی به موضوع را آغاز کرده و متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است.  

جلیلیان ادامه داد: هماهنگی لازم با مقام قضایی انجام شده و ماموران در عملیاتی به این انبار رفته و در بازرسی از آن  ۶۰۰ تن برنج، ۱۵۰ تن حبوبات، ۳۰ تن شکر و ۱۲ تن روغن احتکار شده را کشف کردند.

به گفته وی، با دستور مقام قضایی کلیه این اموال که ارزش آن در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شده بود، در همان محل توقیف و انبار پلمب شد. همچنین پنج نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات برای شناسایی دیگر افراد احتمالی مرتبط با این پرونده همچنان در حال انجام است.

انتها پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است-پیام امروز

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌های مقامات رسمی فراجا صرفا از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *