ثبت نام تیزهوشان پایه هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم با هدف شناسایی و آموزش دانش آموزان مستعد انجام می شود.
ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان برای شرکت در این آزمون به سایت ثبت نام تیزهوشان مراجعه کنند. لذا برای ثبت نام تیزهوشان به مدارس مراجعه نکنید.

ثبت نام تیزهوشان
ثبت نام تیزهوشان

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان امسال به صورت جداگانه برای پایه های هفتم و دهم برگزار می شود که سوالات ۶ تا ۷ این آزمون ها سوالات تحلیلی می باشد. این نیاز به آشنایی با سوالات هوشمندانه برای پاسخ دادن دارد. آزمون دانش آموزان کلاس ۱۰ شامل سوالات تحلیلی و تحصیلی است.
ثبت نام دانش آموزان مستعد در سال گذشته از ۲۶ اردیبهشت لغایت ۵ اردیبهشت انجام شد. در حال حاضر زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان در سال جاری مشخص نیست اما پیش بینی می شود ثبت نام این آزمون در فروردین ماه انجام شود. برای اطلاع از زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان توصیه می کنیم به کانال تلگرام مدارس مشاوره خوب بپیوندید تا به محض اعلام اطلاع رسانی شود.

۱-ادرس اینترنتی سایت مشاوره خوب : https://moshaverekhoob.com

راهنمای ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان

کسانی که می خواهند در آزمون تیزهوشان استاندارد نهم به دهم یا ششم به هفتم ثبت نام کنند به پورتال وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند. آدرس Pada.medu.ir ایجاد شد. امید است ثبت نام در آزمون های تیزهوشان امکان پذیر باشد. دوره نیز از این طریق انجام خواهد شد اما در صورتی که ثبت نام از طریق سامانه Azmoon.medu.ir انجام شود مراحل به شرح زیر خواهد بود.

در ابتدا به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کرده و یکی از دو گزینه “سمپاد پایه هفتم” یا “سمپاد پایه دهم” را انتخاب نمایید.

۲-ادرس اینترنتی سایت صدای مشاوره۲۴ : https://sedayemoshaver24.com

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱-۱۴۰۲

همانند سایر آزمون ها، ثبت نام اینترنتی استعدادهای درخشان در صورت احراز شرایط خاص مجاز خواهد بود. هدف اصلی از ایجاد چنین مدرسه ای جذب دانش آموزان مستعد و مستعد بوده و برای پذیرش آنها نیاز به فیلتر خاصی است. لازم به ذکر است برخی از شرایط ذکر شده در سایت تیزوشان برای کلیه شرکت کنندگان دوره اول و دوم متوسطه یکسان می باشد. با این حال، الزامات متعددی نیز مختص متقاضیان کنکور کلاس ششم تا هفتم و کلاس نهم تا دهم است. کلاس ۱۰ و ۷ برای ثبت نام در این آزمون الزامی است.

شرایط ثبت نام تیزهوشان پایه ششم به هفتم

همان طور که بیان شد، داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید با شرایط و ضوابط مهم آن آشنا شده و در صورت داشتن تمامی شرایط، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. برخی از مهم ترین شرایط ثبت نام در این آزمون برای دانش آموزان پایه ششم، شامل موارد زیر می باشند:

  • دانش آموزان باید تابعیت ایرانی داشته باشند.
  • داوطلبان باید از مدارسی که هم اکنون در آن جا درس می خوانند، گواهی اشتغال به تحصیل را دریافت کنند.
  • متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان پایه هفتم، باید در تمامی دروس پایه نیمسال دوم پایه پنجم و نیمسال اول پایه ششم، نمره خیلی خوب کسب نمایند.
  • لازم به ذکر است تا بدانید که اگر دانش آموزی در بین مجموع دروس پنجم و ششم، فقط در یک درس نمره خوب کسب نماید، مجاز به ثبت نام آزمون سمپاد خواهد بود.

شرایط ثبت نام تیزهوشان پایه نهم به دهم

علاوه بر داوطلبان ثبت نام آزمون پایه ششم به هفتم، برخی از دانش آموزان نیز قصد شرکت در آزمون پایه نهم به دهم را دارند. این دانش آموزان نیز باید با شرایط و ضوابط مهم ثبت نام آشنا شده و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. تعدادی از مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون پایه نهم به دهم، شامل موارد زیر می باشند:

  • داوطلبان این پایه نیز همانند پایه ششم باید تابعیت ایرانی داشته باشند.
  • دانش آموزان پایه نهم، باید به مدارس خود مراجعه کرده و گواهی اشتغال به تحصیل را از مدیران مدارس خود دریافت نمایند.
  • معدل کل پایه هشتم این دانش آموزان باید حداقل ۱۹ باشد.

شرایط عمومی

  • داوطلبان تابعیت ایرانی داشته باشند، در غیر این صورت بایستی از مندرجات قید شده در بخشنامه امور مرکز بین الملل برخوردار باشند.
  • داوطلبان باید گواهی اشتغال به تحصیل داشته باشند که این گواهی را باید از مدارسی که در حال تحصیل هستند، دریافت کنند.

شرایط اختصاصی ششم به هفتم

  • اخذ مقیاس ” خیلی خوب ” برای همه دروس نیمسال دوم پایه پنجم
  • اخذ مقیاس ” خیلی خوب ” برای همه دروس نوبت اول پایه ششم

تبصره: اگر دانش آموزی در بین مجموع دروس پنج و ششم خود یک مقیاس ” خوب ” داشته باشد، مجاز به ثبت نام آزمون سمپاد خواهد بود.

شرایط اختصاصی نهم به دهم

  • در پایه نهم در حال اشتغال به تحصیل باشد
  • معدل کل وی در پایه هشتم حداقل ۱۹ باشد

تبصره: اگر دانش آموزی در یکی از مدارس تیزهوشان در حال تحصیل باشد، نیازی به شرکت در ثبت نام آزمون سمپاد نخواهد داشت.

۳-ادرس سایت اینترنتی مشاوره گروپ : https://moshavergroup.com

مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱-۱۴۰۲

جهت رفاه حال داوطلبان و اولیای گرامی، امکان ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم به صورت تلفنی فراهم شده است. میتوانید به سادگی از سراسر کشور و از طریق تلفن ثابت (بدون شماره گیری کد) با شماره ده رقمی ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سامانه صدای مشاور تمام مراحل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم را برای متقاضیان عزیز انجام میدهند.

۴-ادرس اینترنتی سایت خبرینو : https://khabarino.com