سوله آکام فلز

اختلافات ۲ برادر پزشک در خیابان فرشته منجر به قتل شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آذر ماه جاری، اعضای خانواده مرد جوانی  به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کردند و از مفقودی فرزند خود خبر دادند و گفتند فرزندشان که پزشک بوده، چند روزی می‌شود به خانه بازنگشته و ناپدید شده است.

به دنبال اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود تحقیقات را آغاز کردند و متوجه شدند، مرد گمشده با برادر خود اختلاف مالی داشته و همین موضوع می‌تواند سرنخ مهمی در  این پرونده فقدانی باشد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام برادر فرد مفقود شده را به عنوان مظنون دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند؛ مرد جوان که خودش پزشک است، در تحقیقات ابتدایی اظهارات ضد و نقیضی را در رابطه گم‌شدن برادرش عنوان کرد که همین کافی بود تا فرضیه وقوع جنایت برای کارآگاهان روشن شود.

تیم جنایی در گام نخست با اقدامات اطلاعاتی گسترده متوجه شدند، فرد گمشده در مطبی در خیابان فرشته با برادرش و یک مرد دیگر ملاقات داشته و پس از آن ناپدید شده است؛ تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه متهم پرونده پس از روبه‌رو شدن با شواهد و مدارک موجود روز دوشنبه ۲۸ آذر ماه به قتل برادرش اعتراف کرد.

در ادامه، این حادثه بلافاصله به ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی مخابره شد.

متهم در تحقیقات ادعا کرد به دلیل اختلافات مالی، برادرش را با کمک همدستش به مطب خود واقع در خیابان فرشته کشانده و در آنجا وی را با خفه کردن، به قتل رساندند و بدن برادرش را در پشت بام مثله کرده است!

پس از اعترافات این فرد، همدست وی نیز بازداشت شد.

به گزارش تسنیم، با دستور ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر-پیام امروز

رسیدگی به این پرونده از ۲۵ بهمن سال گذشته به‌دنبال تماس زن جوانی با پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *