ارائه بیش از ۵۰ هزار خدمت هویتی به رای دهندگان در روز انتخابات-پیام امروز


 هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه ادارات ثبت احوال سراسر کشور در روز انتخابات از آغاز تا پایان ساعت رأی گیری پاسخگوی مراجعین بوده‌اند، گفت: در این راستا ۵۰ هزار خدمت هویتی به شهروندان ارائه شد که از این میزان، تعویض بیش از ۱۳ هزار جلد شناسنامه مستعمل و المثنی و صدور شناسنامه جدید از جمله این خدمات بوده است.

هاشم کارگر افزود: در همین راستا پاسخگویی به ۲۳ هزار استعلام شماره ملی و یا استعلام اطلاعات هویتی رأی دهندگان در شعب اخذ رأی و تحویل بیش از یک هزار کارت هوشمند ملی به مراجعین از دیگر خدمات ارائه شده توسط ادارات ثبت احوال در سراسر کشور بوده است.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال افزود: سازمان ثبت احوال کشور به عنوان عضو اصلی ستاد انتخابات کشور، با فراهم سازی زیرساخت خدمات الکترونیک، بستر برگزاری انتخابات و احراز هویت الکترونیک رأی دهندگان را فراهم نمود، که این امر نقش مؤثری در تسریع و تسهیل برگزاری روند انتخابات داشته است.

وی بیان داشت: ادارات ثبت احوال سراسر کشور در هفته‌های منتهی به انتخابات با افزایش ساعات کاری و همچنین سرعت بخشی در ارائه خدمات هویتی به مراجعین نسبت به صدور شناسنامه‌های تعویضی و المثنی مراجعین اقدام نمودند تا خللی در حضور مردم صورت نگیرد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور اظهار داشت: سازمان ثبت احوال کشور در روز انتخابات و در راستای پاسخگویی به مشکلات هویتی احتمالی در ۳ سطح مختلف در ستاد سازمان، ادارات کل ثبت احوال استان‌ها و ادارات ثبت احوال سراسر کشور، پاسخگوی استعلامات ستاد انتخابات کشور و رفع مشکلات هویتی احتمالی مراجعین بوده‌اند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

فرصت ۵ ساله مستاجران برای شکایت از مالکان فراری از سقف قیمت-پیام امروز

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *