سئو فروشگاهی

ارتقاء سئو فروشگاه اینترنتی – ۵ مرحله در راه موفقیت

ایجاد یک فروشگاه اینترنتی کلید در دست به این معنی است که این فرآیند توسط متخصصان انجام خواهد شد. نه تنها موفقیت کلی سایت به شایستگی استودیویی بستگی دارد که فروشگاه آنلاین را برای شما توسعه می دهد، بلکه به موفقیت شخصی شرکت شما نیز از بسیاری جهات بستگی دارد.

پس از ایجاد و طراحی فروشگاه اینترنتی، نوبت به بهینه سازی موتورهای جستجو می رسد. سئو مقرون به صرفه ترین و محبوب ترین کانال بازاریابی است که نتایج ماندگاری را به همراه دارد. اگر بهینه سازی سئو را با در نظر گرفتن تمام نیازهای فعلی موتور جستجو انجام دهید، در پایان یک منبع اینترنتی با کیفیت بالا به دست خواهید آورد که نه تنها می تواند از نزدیکترین رقبا پیشی بگیرد، بلکه می تواند رتبه اول را در جستجو نیز به دست آورد. نتایج.

اما چگونه می توان به چنین موفقیتی دست یافت؟ در بهینه سازی سئو به چه نکاتی باید توجه کرد و چگونه می توان اثربخشی آن را پیگیری کرد؟ چرا اینقدر مهم است که ایجاد یک فروشگاه اینترنتی کلید در دست را به یک استودیوی وب با نام بسپاریم و در نهایت چه نتایجی را باید انتظار داشت؟ در این مقاله در مورد این صحبت خواهیم کرد، بیایید شروع کنیم!

اساس ارتقاء جستجو یا آنچه در وهله اول باید به آن توجه کرد

ما این مقاله را فقط با یک خط در مورد ایجاد یک فروشگاه آنلاین شروع نکردیم. بهینه سازی سئو یک کانال بازاریابی موثر است که سال ها ثابت شده است، اما بدون یک منبع وب با کیفیت بالا نمی توانید از نظر شاخص ها به نتایج خوبی برسید. برای دستیابی به پویایی مثبت و جذب مشتریان بالقوه جدید هر روز، باید شرکت هایی را انتخاب کنید که فروشگاه آنلاین شما را توسعه دهند.

رتبه بندی و بررسی استودیوهای وب را می توان اثبات شده ترین روش انتخاب نامید. هرچه نظرات مثبت بیشتر باشد – شانس بیشتری دارد که توسعه فروشگاه آنلاین شما نه تنها در بالاترین سطح انجام شود، بلکه چشم اندازهای جدیدی نیز به شما می دهد. همکاری با شرکت های پیشرو در طاقچه نمی تواند ارزان باشد، اما ایجاد یک سایت فروشگاه آنلاین کمک بزرگی به آینده شرکت شما است.

اهمیت یک وب سایت با کیفیت در این روزها را می توان با نگاهی به سال ۲۰۲۰ متوجه شد، زمانی که تمام دنیا درگیر یک بیماری همه گیر بود و ۳۰ درصد از شرکت ها درهای خود را بستند و دیگر هرگز به مشتریان خدمات ارائه نکردند. چنین آماری آرامش بخش نیست و در برخی از مناطق اروپا حتی بدتر بود. پس از قرنطینه، تنها شرکت هایی باقی ماندند که موفق به ارائه راه حل بحران شدند و اولین نکته در این راه حل بحران برای اکثر شرکت ها ایجاد وب سایت بود.

ارتقاء جستجوی فروشگاه آنلاین با استفاده از محتوا در سال ۲۰۲۳: ۵ گام برای موفقیت

پس از ایجاد و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، مرحله مهم بعدی یعنی بهینه سازی و ارتقا فرا می رسد. برای اینکه منبع اینترنتی شما به نتایج مورد نظر شما برسد، باید به این فرآیند توجه ویژه ای داشته باشید.

شاخص های بیشتر فروشگاه آنلاین شما، درصد تبدیل، رد و بازدید به کیفیت منبع اینترنت و خود بهینه سازی بستگی دارد. بر اساس این شاخص ها می توانید موفقیت سایت خود را قضاوت کنید و بنابراین اگر می خواهید به نتیجه ای سریع و موثر برسید، بهتر است بهینه سازی فروشگاه اینترنتی خود را به متخصصانی با تجربه زیاد بسپارید. تیم استودیو وب Glyanets.

اما مراحل ارتقاء جستجو چیست؟ در فرآیند تبلیغات چه مواردی مهم است و یک متخصص باید چه اقداماتی را انجام دهد تا منبع آنلاین شما را برای ارتقاء در موتور جستجوی انتخابی شما مناسب تر کند؟ بعداً در این مورد صحبت خواهیم کرد.

روش های مختلفی برای ارتقاء جستجوی یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد. برخی از آنها موثرتر و برخی کمتر در نظر گرفته می شوند. ارتقاء سئو اساسی است و به همین دلیل مطلقاً توسط همه شرکت ها صرف نظر از اندازه و درآمد استفاده می شود. دلیل محبوبیت سئو در سال جاری این واقعیت بود که استفاده از PRC کمتر و کمتر سودآور می شود، در حالی که رقابت در این کانال بازاریابی هر روز بیشتر می شود. شرکت گوگل به این وضعیت پیوست و به طور شفاف اشاره نکرد که به زودی این محتوا خواهد بود که امتیاز نتایج جستجو را کنترل می کند و هرکسی که می خواهد در جایگاه خود به موفقیت برسد باید به فکر E.A.T باشد.

اما یک بهینه ساز سئو در وهله اول باید با سایت شما چه کند؟ چه مراحلی در راه بهینه سازی منابع اینترنتی شما در انتظار اوست و بهینه سازی اولیه سئو چیست؟ برای اینکه بفهمیم بهینه سازی اولیه سئو چیست، لازم است کل فرآیند بهینه سازی اولیه را مرحله به مرحله در نظر بگیریم. این دقیقاً همان چیزی است که اکنون با آن برخورد خواهیم کرد.

اولین مرحله تجزیه و تحلیل رقبا است

برای تجهیز رقبای خود، قبل از هر چیز باید درک کنید که چه چیزی آنها را بسیار خوب می کند. برای پی بردن به نقاط قوت و ضعف رقبا، به تجزیه و تحلیل دقیق سایت های آنها و به طور خاص روش های تبلیغ آنها نیاز دارید. متخصصی که فروشگاه آنلاین شما را تبلیغ می کند، با دریافت اطلاعاتی در مورد بازدید از سایت های رقبا، در مورد سوالات کلیدی که استفاده می کنند و کانال های بازاریابی آنها را جذب می کند، می تواند استراتژی دقیق تری برای سئو ایجاد کند.

استراتژی در سئو یک عنصر جدایی ناپذیر است. با کمک یک استراتژی، متخصص نه تنها تصمیم می گیرد که کدام صفحات باید ابتدا بهینه شوند و کدام صفحات می توانند منتظر بمانند، بلکه تصمیم می گیرند که فروشگاه آنلاین شما دقیقا چگونه به کانال های بازاریابی مختلف متصل شود. هنگام تبلیغ یک فروشگاه آنلاین، مهم است که به یاد داشته باشید که سئو به تنهایی برای شما کار نخواهد کرد، زیرا حداقل چندین کانال بازاریابی موثر دیگر وجود دارد.

همانطور که قبلاً گفتیم، سئو اساس تبلیغ فروشگاه اینترنتی شماست. همه چیز با سئو شروع می شود و ماندگارترین نتایج را به همراه دارد. با کمک سئو، می توانید هم در سطح محلی و هم در سراسر جهان پیشرفت کنید – فقط مهم است که مؤثرترین استراتژی را ایجاد کنید و آن را در طول مسیر دنبال کنید و تغییراتی را مطابق با نوآوری ها در موتورهای جستجو ایجاد کنید.

با بازگشت به رقبا، مهم است که یک متخصص تا حد امکان دقیق به تحلیل آنها نزدیک شود. هرچه داده های بیشتری برای تجزیه و تحلیل داشته باشد، بهتر می تواند بفهمد که تصمیمات کدام رقیب واقعاً نتیجه داده است – و کدام یک از آنها پول را از بودجه خارج کرده است. متخصص با در اختیار داشتن چنین اطلاعاتی و یادگیری از اشتباهات رقبا به معنای واقعی کلمه، می تواند منبع اینترنتی شما را بهینه کرده و تمام کانال های بازاریابی لازم را برای تبلیغ موثر راه اندازی کند.

مرحله دوم ایجاد هسته معنایی فروشگاه اینترنتی است

هسته معنایی یکی از مهمترین عناصر ارتقاء سئو است. ارتباط صفحات شما در رابطه با درخواست کاربر به کیفیت آن بستگی دارد. هر چه صفحات فروشگاه اینترنتی شما در رابطه با پرس و جوی جستجوی کاربر مرتبط تر باشد، احتمال اینکه صفحه فروشگاه اینترنتی شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد بیشتر می شود، اما نحوه جمع آوری این هسته معنایی.

برای ایجاد یک هسته معنایی، اول از همه، بهینه ساز سئو باید مخاطبان هدف شما را مشخص کند. پس از اینکه مخاطبان هدف را تعیین کردید و آن را بر اساس علاقه خود در هر بخش جداگانه تقسیم کردید، فرآیند جمع آوری هسته معنایی می تواند آغاز شود.

هسته معنایی اساساً جدولی از کلمات کلیدی است که به پرس و جوهای با فرکانس بالا، فرکانس متوسط ​​و فرکانس پایین تقسیم می شوند. هرچه فرکانس جستجو بیشتر باشد، رقابت بالاتر است و زمان بیشتری برای پیشی گرفتن از رقبای خود نیاز خواهید داشت. از سوی دیگر، دستیابی به نتایج قابل مشاهده با کمک پرس و جوهای فرکانس پایین بسیار آسان نیست، زیرا فراوانی پرس و جوها در ذات خود نشان دهنده تعداد دفعات استفاده کاربران از این پرس و جو است.

بعید است به تنهایی با یک هسته هسته ای موفق شوید. خوب، چندین دلیل در یک زمان وجود دارد. دلیل اول ممکن است این واقعیت باشد که هسته معنایی کلاسیک یک فروشگاه آنلاین بسته به حجم محصولات فروشگاه آنلاین شما برای چند صد هزار جستجو طراحی شده است. علاوه بر این، لازم است که تمام عبارات جستجو را خوشه بندی کنید و مشخص کنید کدام یک از آنها منهای کلمات هستند.

کلمات منهای کلماتی هستند که کاربر با کمک آنها می تواند از صفحه محصول بازدید کند بدون اینکه متوجه شود این محصول مورد نیاز او نیست. به عنوان مثال، جستجوی ژل لاک – شامل لاک ناخن است که تحت نور ماوراء بنفش پلیمریزه می شود. و کلمه کلیدی “لاک” می تواند هم برای لاک های ژل و هم برای لاک های مورد استفاده در هنگام رنگ آمیزی ماشین ها یا حتی بارج ها مناسب باشد. استفاده از چنین کلماتی می تواند ترافیک غیر هدفمندی را برای سایت شما به ارمغان بیاورد که قطعا بر شاخص ها تاثیر می گذارد.

علیرغم این واقعیت که میزان حضور و غیاب با سرعتی جهشی افزایش می یابد، درصد رد کاربران نیز افزایش می یابد. چنین وضعیتی را می توان از نظر الگوریتم های جستجو به عنوان محتوای غیر هدفمند در نظر گرفت که در نهایت می تواند منجر به افت رتبه فروشگاه اینترنتی شما شود. با وجود این واقعیت که موتورهای جستجو این واقعیت را انکار می کنند که نرخ پرش به نحوی بر خروجی نهایی تأثیر می گذارد – هیچ کس سعی نمی کند این قضاوت را کاملاً رد کند. بنابراین، بهتر است با کمک یک هسته معنایی با کیفیت بالا و محتوای مفیدی که هم موتورهای جستجو و هم کاربران به آن علاقه مند هستند، مطمئن باشید و تعداد ردها را به حداقل برسانید.

مرحله سوم انتخاب اولویت های محتوا است

در این زمان، محتوا ابزار اصلی رتبه بندی است و بنابراین بستگی به آن دارد که چقدر منابع اینترنتی شما در نتایج جستجوی برتر ارائه شود. به منظور حرکت سیستماتیک به سمت شاخص های مورد نظر، مهم است که مشخص شود کدام یک از کلیدواژه های هسته معنایی دارای بالاترین اولویت هستند.

پس از سفارش ایجاد یک فروشگاه اینترنتی و برنامه ریزی برای تبلیغ آن، مهم است که بدانید اولین بار موثرترین کلمات کلیدی برای سایت شما کلمات کلیدی کم فرکانس خواهند بود. اینها شامل کلماتی با شاخصی از ۰ تا ۱۰ است که توسط خدمات تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ارزیابی می شود.

با شروع تبلیغات با کمک کلمات کلیدی کم فرکانس، می توانید با شرکت های مشابه خود رقابت کنید، یعنی با سایت های جدیدی که به دنبال بالا رفتن هرچه سریعتر در بالای نتایج جستجو هستند. با استفاده از کلمات کلیدی با فرکانس بالا می توانید به موفقیت نیز دست پیدا کنید، اما در این صورت باید با شرکت هایی رقابت کنید که سال ها سایت دارند و مشخصاً در تمام این مدت ساکت ننشسته اند.

با تعیین اینکه کدام پرس و جوهای کلیدی در حال حاضر برای سایت شما سودآورتر هستند و اولویت ها را برای هر بخش جداگانه از هسته معنایی تعیین می کند، متخصص سئو می تواند عملکرد منبع وب شما را بهبود بخشد و در نتیجه نه تنها تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهد. به سایت شما و همچنین افزایش تعداد مشتریان بالقوه شرکت شما.

مرحله چهارم هدف از اطلاعات و ارزش آن برای سئو است

برای دور زدن رقبا، باید روی محتوای ۱۰ صفحه برتر در نتایج جستجو تمرکز کنید. اگر مطمئن هستید که متخصصان شما قادر به تولید محتوایی هستند که چندین برابر بهتر از آنچه موجود است، می توانید از کلمات کلیدی با فرکانس بالا استفاده کنید.

با وجود این، بخش بزرگی از محتوای باکیفیت حتی چشم کاربران را جلب نخواهد کرد. کاربر به سادگی نمی داند کدام سایت می تواند اطلاعات کامل تری در مورد موضوع مورد علاقه خود ارائه دهد – و بنابراین کاملاً به روبات های جستجوگر متکی است که ترتیب سایت ها را بر اساس ارتباط تعیین می کنند.

بنابراین، حتی با ایجاد محتوای ده برابر بهتر از رقبای خود، نمی توانید مطمئن باشید که محتوای شما انتخاب خواهد شد. به منظور افزایش شانس کلیک کاربر بر روی لینک شما، باید متا اطلاعات مرتبطی ایجاد کنید که به کاربر کمک می کند ارزش مقاله یا صفحه شما را ارزیابی کند – حتی قبل از کلیک بر روی آن.

اطلاعات هدف از دیدگاه کاربر، اطلاعاتی هستند که در زیر عنوان صفحه در نتایج جستجو قرار دارند. بسته به میزان مفید بودن آن و ارتباط آن با عبارت جستجوی کاربر، احتمال انتخاب صفحه شما توسط کاربر شکل می گیرد.

با افزودن پاسخ به یک سوال مورد علاقه کاربر در اطلاعات متا صفحه، خطر از دست دادن مشتری را دارید، زیرا او حتی بدون بازدید از صفحه شما اطلاعات لازم را به دست خواهد آورد. به همین دلیل، صحیح ترین راه حل این خواهد بود که موافقت کنید که اطلاعات مورد نیاز کاربر در این مقاله وجود دارد، اما در عین حال پاسخ سوال را مستقیماً در هدف اطلاعات ارائه نکنید.

با ایجاد یک عنوان جالب برای مقاله خود، که می تواند به طور خلاصه به کاربر نشان دهد که چه چیزی می تواند از مقاله بیاموزد، از این طریق می توانید موفقیت بسیار بیشتری هم از نظر کلیک و هم از نظر ترافیک کسب کنید. روزنامه‌نگاران معمولاً چندین ساعت وقت می‌گذارند تا برای مقاله‌شان عنوانی بیاورند، بنابراین متخصصان شما باید همین کار را انجام دهند.

مرحله پنجم تولید محتوای مستقیم است
همانطور که قبلاً گفتیم، سئو تا حد زیادی بهینه سازی سایت و اطلاعات است که به شما امکان می دهد منابع اینترنتی و صفحات آن را در رابطه با جستجوی کاربران مرتبط تر کنید. با تمرکز بر مسیری که گوگل برای خود انتخاب کرده است، می توان نتیجه گرفت که خود محتوا به زودی سایر کانال های بازاریابی را تحت الشعاع قرار می دهد و به تامین کننده اصلی ترافیک منابع اینترنتی تبدیل می شود.

برای دستیابی به نتایج خوب از نظر محتوا، مهم است که پارامترهای زیادی را در نظر بگیرید و اولین آنها E.A.T نسبتاً اخیراً ارائه شده از Google است. الگوریتم E.A.T تجسم چیزی است که موتورهای جستجوی گوگل به آن توجه می کنند و این روزها به یک پارامتر بسیار مهم برای رتبه بندی سایت شما تبدیل شده است. این الگوریتم تخصص، صحت و اعتبار اطلاعاتی که شما ارائه می دهید را ارزیابی می کند.

هدف موتورهای جستجو ارائه حداکثر راحتی به کاربران است و بنابراین کیفیت محتوا و صحت آن از عوامل اساسی برای ارتقای یک منبع اینترنتی است. هنگام برنامه ریزی برای تبلیغ یک فروشگاه آنلاین، باید مطمئن شوید که محتوای شما نه تنها الزامات اساسی تر، مانند تراکم کلمه کلیدی، منحصر به فرد بودن و خوانایی را برآورده می کند.

با مقایسه همه این الزامات و ایجاد محتوای منحصر به فرد و مفید، می توانید شانس منبع آنلاین خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، اما بدون بهینه سازی فنی سایت فروشگاه آنلاین نمی توانید انجام دهید.

تمام مراحل ذکر شده در بالا به فروشگاه اینترنتی کمک می کند تا در موتور جستجو پیشرفت کند، اما برای اینکه سایت شما ترافیک بیشتری دریافت کند و سریعتر به اهداف مورد نظر دست یابد، باید به تمام پارامترهای بهینه سازی توجه کنید. دستیابی به موفقیت در سئو به طور مستقیم به کیفیت سایت و بهینه سازی آن بستگی دارد، بنابراین بهتر است با متخصصان حوزه کاری خود تماس بگیرید.

منبع مقاله

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

طراحی سایت در آمریکا

طراحی سایت در آمریکا به فرایند طراحی و ایجاد یک وبسایت یا صفحه وب مربوط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *