سوله آکام فلز

ارزی‌آوری ۳۵ میلیون دلاری یک شرکت دانش بنیان در زمینه هوشمندسازی منازل-پیام امروز


در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اشکان گرامی٬ مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ما در زمینه طراحی، تولید و فروش ادوات الکترونیکی هوشمند در کنار پلتفرم یکپارچه داخلی و بومی مشغول به کار است. 

او افزود: شما می‌توانید به کمک محصول و تجهیزات شرکت ما که تماما در داخل کشور تولید می‌شوند و با استفاده از اپلیکیشینی که یک پلتفرم یکپارچه را در اختیار شما قرار می‌دهد و کاملا بومی بوده و سرور‌های آن برای شرکت است، ساختمان خود را بدون هیچگونه نیاز به زیرساخت و بستر و با هزینه کاملا به صرفه و اقتصادی و کیفیت بسیار عالی که در سطح جهانی قابل رقابت است؛ هوشمندسازی کنید. 

گرامی با اشاره به یکی از مزیت‌های این محصول بیان کرد: مزیت محصولات این شرکت نسبت به دیگر محصولات گزارش مصرف انرژی به کاربر بوده و می‌توان میزان مصرف انرژی ساختمان را رویت و کنترل کرد. در آینده نزدیک با استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی پلتفرم یکپارچه این شرکت این امکان را به کاربران و ساختمان‌هایی که تحت پلتفرم آن هستند٬ می‌دهد که بتوانند مصرف انرژی را به صورت خودکار کنترل کنند. 

او ادامه داد: دیگر مزیت این شرکت علاوه بر کیفیت کارکرد محصولات و عملکرد آن کاملا قابل مقایسه و در اکثر موارد بهتر از مشابه‌های خارجی بوده این است که سخت‌افزار و نرم افزار آن توسط نخبگان همین شرکت تولید می‌شوند.

مدیر عامل این شرکت گفت: با استفاده از این دانش، شرکت می‌تواند راه حل‌های متناسب با نیاز هر صنعت و ساختمان و هر بستری را ارائه دهد و در سطح دنیا یک محصول جدید داشته باشد. مقدار ارزآوری که شرکت داشته است٬ طبق تحقیقات سال گذشته نزدیک به ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار هزینه صرف تجهیزات BMS شده که برای هوشمند سازی ساختمان‌ها، اماکن و بیمارستان‌ها استفاده شده است.

او اظهار کرد: با توجه به این که شرکت در تلاش و انجام این کار است که سبد محصولات خود را توسعه دهد و راه حل‌های ارائه شده را بیشتر کند، می‌تواند بخش خیلی خوبی از بازار را به دست آورد و پروژه‌های بزرگ در داخل کشور انجام دهد که تا حدی سال گذشته موفق به انجام این کار شده است.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تفاوت چشمگیر هزینه ساخت بلندمرتبه‌سازی نسبت به توسعه افقی شهر‌ها-پیام امروز

توسعه افقی شهرها به عنوان یکی از اصلی ترین سیاست های دولت سیزدهم بود که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *