سوله آکام فلز

ارمغانی: آماده تقابل با قوی‌ترین ژاپن هستیم/ من و حامد مشکلی نداریم

سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌گوید که شاگردان او آماده تقابل با قوی‌ترین ژاپن، در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ هستند.

سعید ارمغانی در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی بزرگسالان برای حضور در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ گفت: پنج شنبه در تهران با ژاپن بازی داریم و در مجموع فکر می‌کنم با شرایط فعلی تیم می‌شود نتیجه قابل قبولی را به دست آوریم. بازیکنان زحمت زیادی کشیده‌اند و الان آماده مقابله با حریفان خود هستیم. نقاط ضعف و قوت آن‌ها را می‌شناسیم، امیدوارم با استفاده از نقاط ضعفشان پیروز شویم.

او ادامه داد: امیدوار هستیم تیم بزرگسالان هم مثل جوانان با قلب بزرگی وارد زمین شود، هرچند که این جوانان هم از همین تیم بزرگسالان چنین روحیه‌ای را یاد گرفته‌اند. واقعا خیلی خوب بود که بازیکنان تیم جوانان بعد از برد به سمت حامد حدادی رفتند و حامد آن‌ها را مثل برادر بزرگتر در آغوش گرفت. امیدوارم تماشاگران پنج‌شنبه بیایند و شاهد برد تیم باشند.

ارمغانی درباره تغییرات ژاپن برای پنجره چهارم و تغییرات ایران برای دو بازی پیش رو توضیح داد: ما در حال حاضر ۱۶ بازیکن را در اردو داریم که ۱۲ بازیکن را برای بازی با استرالیا و ژاپن معرفی خوهیم کرد که فعلا مشخص نکرده‌ایم. ژاپن هم نفرات خوبی دارد و یک بازیکن خارجی جدید هم آورده‌اند که البته مطمئن نیستم او را با خود به تهران می‌آورند یا خیر. در هر صورت ما آماده هستیم با قوی‌ترین تیم ژاپن در ایران بازی کنیم.

او درباره حواشی اخیر مبنی بر درگیری لفظی حدادی با وی نیز گفت: همیشه مشکلات درون خانوادگی وجود دارد اما نکته مثبت این است که این مشکل همینجا برطرف شد. هم من و هم حامد به خود اجازه ندادیم که با صحبت در این رابطه به حواشی دامن بزنیم و الان هیچ مشکلی نیست.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران، درباره پیروزی تیم ملی جوانان مقابل ژاپن نیز توضیح داد: من هم این برد را به همه جامعه بسکتبال تبریک می‌گویم و واقعا بچه‌ها از جان مایه گذاشته و نشان دادند که قلب بزرگی دارند. در نیمه نخست از نظر تاکتیکی خوب نبودیم و در انتقال از حمله به دفاع ضعیف بودیم و در حمله هم چرخش توپ کمی داشتیم که به همین دلیل ژاپن فاصله را زیاد کرد. در نیمه دوم اما با دفاع زون خیلی خوب ژاپن را کنترل کردیم و در حمله هم سه امتیازی‌های ما گل شد تا بازی را بردیم.

او در پاسخ به این سوال که نوجوانان و جوانان حاضر در تیم ملی جوانان را چگونه ارزیابی کرده است؟ توضیح داد: من فکر می‌کنم بچه‌های ما بازیکنان با استعدادی هستند. نفراتی چون امینی و جعفری که از نوجوانان در این تیم هستند بازیکنان خوبی هستند و خوب هم کار کردند. بازیکنان جوانان نیز در شرایط خوبی هستند. همانطور که گفتم در نیمه دوم بازیکنان ما با عقل و تغییر تاکتیک برنده بازی شدند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

نساجی ۱ – ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم-پیام امروز

درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *