از تخلف دستور شفاهی برای واگذاری ملک تا زمین‌های نامشخص شهرداری در پروژه باغ آهو

اعضای شورای شهر تهران پس از استماع گزارش حسابرس از منطقه ۲۰، گزارش حسابرس در خصوص این منطقه را تصویب کردند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای شهر تهران، در مورد حسابرسی شهرداری منطقه ۲۰ برای سالهای مالی ۹۶ تا ۹۹ روی میز بررسی شورا قرار گرفت و میثم مظفر پس از استماع گزارش حسابرس گفت: در منطقه ۲۰ ، ۳ قطعه زمین برای پروژه باغ آهو واگذار شده که هنوز تعیین تکلیف نشده است و همچنین در بحث مجتمع تجاری راگا و صدف، در شهر ری هنوز اسنادی شفاف نیست و این در حالی است که ساختمان نیمه کاره درمانگاه منطقه ۲۰ که با یک نهاد دولتی تهاتر شده هنوز تعیین تکلیف نشده و مبالغ درج نشده است و همچنین تعیین تکلیف واگذاری پلاک ثبتی برای سرانه محله بهشتی و نهادهای دولتی که با دستور شفاهی شهردار وقت انجام شده بود بدون انعقاد قرار داد تخلف است.

وی افزود: در گزارش حسابرس نحوه واگذاری املاک در اختیار بانکهای شهر و ملی باید مشخص شود و اسناد واگذاری و شیوه رعایت قانون باید لحاظ شود.

مظفر با بیان این که در پروژه مشارکتی خلیج فارس شهرداری یک هکتار زمین آورده اما هنوز  نفعی نبرده است، گفت:  در اراضی ۵۹۵ هکتاری عشق  آباد که در طرح کمربند سبز بوده بخشی از درختان از بین رفته اند که باید یک گزارش جامع در این خصوص از سوی شهرداری منطقه ۲۰ ارائه شود.

وی با بیان اینکه در برخی بندهایی که حسابرس آورده، تخطی و تخلف محرز است و حتی باید پیگرد قضایی صورت گیرد.

به گزارش ایسنا،  اعضای شورای شهر گزارش  حسابرس در خصوص صورت های مالی شهرداری منطقه ۲۰ برای سالهای ۹۶ تا ۹۹ را به تصویب رساندند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner