سوله آکام فلز

از تلاش یوونتوس برای خرید ستاره برزیلی تا بازتاب شکست غیر منتظره انگلیس مقابل ایسلند-پیام امروز

روزنامه کوریره دلواسپرت ایتالیا تیتر اول خود را پاس گل به جونتولی انتخاب کرد. جونتولی مدیر ورزشی یوونتوس به یکی از اهداف این باشگاه یعنی جذب داگلاس لوئیس بازیکن استون ویلا نزدیک شده است. چلسی، نیوکاسل، فارست، اورتون و لسترسیتی هم این بازیکن را می‌خواهند.

 این روزنامه همچنین گفته لیگ برتر انگلیس، استون ویلا را مجبور کرده برای تنظیم تراز مالی تا ۳۰ ژوئن بازیکن بفروشد و این شانس یووه را برای جذب لوئیز زیاد می‌کند. پس از مجمع عمومی سالانه لیگ برتر پیشنهاد افزایش حداکثر ضرر طی سه سال از ۱۰۵ به ۱۳۵ میلیون پوند رد شد و این یعنی ویلا در خطر نقض مقررات پایداری مالی لیگ برتر انگلیس قرار دارد. تیم بیرمنگامی باید تا ۳۰ ژوئن یک ستاره بزرگ را بفروشد یا با کسر امتیاز مواجه شود.

این وضعیت به نفع یووه عمل می‌کند، زیرا آنها اکنون احساس می‌کنند که می‌توانند استون ویلا را تحت فشار قرار دهند تا با شرایطی بهتر، داگلاس لوئیز را به ترکیب خودشان اضافه کنند. یوونتوس کاملا اطمینان دارد که می‌تواند استون ویلا را مجبور به فروش داگلاس لوئیز کند، البته احتمالا در ازای وستون مک کنی و مقداری پول.

در پایین صفحه هم درباره شرایط تیم ملی ایتالیا در آستانه یورو نوشته شده: اسپالتی تغییر سیستم می‌دهد. گویا اسپالتی قرار است ایتالیا را به سیستم ۳-۵-۲ برگرداند.

روزنامه کوریره دلواسپرته ایتالی

توتو اسپرت هم وضعیت دیگر هافبک مدنظر یوونتوس یعنی کوپ‌ماینرز هلندی را با این تیتر پوشش داده است: کوپ، یووه فشار می‌آورد. طبق ادعای این روزنامه، یووه برای جذب این هافبک، هویسن، ایلینگ جونیور و مویسه کین را به آتالانتا پیشنهاد داده است.

روزنامه توتواسپرت

روزنامه گاتزتا به گزینه‌های مدنظر میلان پرداخته و نوشته است: شیطان در پی ۴ بازیکن. سفر به لندن برای جذب بروخا و کَش؛ تمدید کاماردا تا ۲۰۲۷ و مذاکره برای زیرکزی. طبق ادعای این روزنامه، نماینده میلان به لندن رفته تا برای متی کش مدافع ۲۶ ساله باشگاه استون ویلا مذاکره کند. همچنین آرماندو بروخا مهاجم چلسی به صورت موازی با مذاکرات زیرکزی در جریان است، اما جایگزین زیرکزی نخواهد بود. از اینتر و یوونتوس هم دو خبر با این عناوین کار شده است: اینتر از گودموندسون اوکی گرفت. یووه؛ داگلاس لوئیز در راه، استون ویلا مجبور به فروش

روزنامه گاتزتا دلواسپرت

مهمترین خبر در اسپانیا، اما صعود آلکاراس به فینال تنیس رولان گاروس است و مارکا با تیتر آلکاراس هیولا از تنیسور جوان اسپانیا تمجید کرده است. آلکاراس با پیروزی مقابل یانیک سینر ایتالیایی مرد شماره یک تنیس جهان به فینال رسید.

روزنامه مارکای اسپانیا

آ اس هم نوشت: آلکاراس، با دل‌وجان به‌سوی فینال. در بالای صفحه هم با این تیتر به جدال دوستانه امشب تیم ملی اسپانیا مقابل ایرلند شمالی اشاره شده است: آخرین آزمون اسپانیا.

روزنامه آ اس

اسپورت چاپ بارسلونا تیتر نخست خود را به خط خوردن کوبارسی بازیکن ۱۷ ساله بارسلونا از فهرست تیم ملی اسپانیا برای مسابقات یورو اختصاص داده است. همچنین علاقه باشگاه‌های عربستانی برای جذب ژوئل کنده مدافع فرانسوی بارسا هم در این روزنامه پوشش داده شده است.

روزنامه اسپورت چاپ بارسلونا

فریاد یخی، تیتر روزنامه میرر اسپورت انگلیس در واکنش به شکست یک بر صفر شب گذشته تیم ملی این کشور مقابل ایسلند است. «سون»‌ها شیر‌های بی‌رمق ساوتگیت را ذوب کردند. یک شکست تخریب‌کننده در آستانه شروع یورو؛ انگلیسی‌ها هو شدند.

روزنامه میرر اسپورت انگلیس

روزنامه استار اسپورت هم از تیتر یخ سیاه برای شکست سه شیر‌ها مقابل مردان یخی استفاده کرده است. شکست در آستانه یورو ۲۰۲۴ زنگ خطری برای تیم گرت ساوتگیت بود. عکس جان استونز مدافع منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس به صورت بزرگ در صفحه اول این روزنامه چاپ شده است. استونز در همان ابتدای این بازی مصدوم و از زمین خارج شد و استار معقتد است که خروج او باعث شکست سه شیر‌ها شده است.

روزنامه استار اسپورت

خبرنگار: مسیح درخشنده


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ تمدید شد-پیام امروز

۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳  دکتر علیرضا کریمیان با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *