سوله آکام فلز

از فرش به عرش بورس

هر چند بازار سرمایه در روزهای نخست هفته جاری روندی نزولی داشت، اما در نهایت هفته را با صعودی چشم‌گیر به پایان برد و شاخص کل بورس از مرز بک میلیون و ۵۶۰ هزار واحد نیز گذر کرد.

به گزارش ایسنا، بررسی وضعیت بازار سهام در هفته جاری نشان می‌دهد که ارزش کل معاملات با رشدی ۹۶.۹۷ درصدی از ۱۷۸ هزار و ۳۹۴ میلیارد ریال در هفته قبل به رقم ۳۵۱ هزار و ۳۸۱ میلیارد ریال در هفته جاری رسید.

حجم کل معاملات این بازار نیز با رشدی ۱۱۶.۹۲ درصدی از ۲۷ هزار و ۱۶۱ میلیون سهم تا ۵۸ هزار و ۹۱۹ میلیون سهم افزایش یافت.

ارزش معاملات در بازار اول سهام در هفته جاری رشدی ۱۰۰.۳۱ درصدی را تجربه کرد و از ۵۹ هزار و ۱۵۸ میلیارد ریال به ۱۱۸ هزار و ۴۹۷ میلیارد ریال رسید. ارزش معاملات در بازار دوم سهام نیز ۸۹.۸۸ درصد افزایش یافت و از ۶۸ هزار و ۱۵۳ میلیارد ریال تا ۱۲۹ هزار و ۴۰۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

ارزش معاملات بازار بدهی ۳۸۲.۷۰ درصد صعود کرد و از ۳۴۶۸ میلیارد ریال تا ۱۶ هزار و ۷۴۲ میلیارد ریال افزایش یافت. همچنین ارزش معاملات در بازار مشتقه توانست ۵۷.۸۷ درصد افزایش یابد و از ۲۸۸ میلیارد ریال به ۹۵۵ میلیارد ریال برسد. صعود چشم‌گیر شاخص‌ها شاخص کل بورس در هفته جاری با ۳۴.۷۳۲ درصد افزایش از یک میلیون و ۵۲۹ هزار واحد در هفته قبل به یک میلیون و ۵۶۴ هزار واحد در هفته جاری رسید.

شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۳.۷۷ درصد افزایش یافت و از ۴۲۲ هزار و ۴۷۴ واحد در هفته قبل تا ۴۳۸ هزار و ۴۱۰ واحد صعود کرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳-پیام امروز

محمدحسین حاجیلو امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه پس از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *