سوله آکام فلز

از ناهنجاری‌های ترافیکی در پایتخت تا الگوبرداری از مدیریت خطوط ویژه اتوبوسرانی مشهد

برخی از اعضای شورای شهر تهران درباره وضعیت حمل و نقل عمومی در تهران نظرات خود را بیان کرده و عنوان کردند که در تهران با رفتارها و ناهنجاری‌های ترافیکی روبرو هستیم.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران پس از استماع نطق پیش از دستور تشکری هاشمی به بیان نظرات خود پرداختند و امانی در این خصوص گفت: بدترین دروازه‌های ورودی در میان کلانشهرها از نظر طراحی، فنی و مهندسی، برای شهر تهران است و حتی نحوه طراحی میادین به یکی از عوامل اصلی تصادفات تبدیل شده است به گونه‌ای که درهم رفتگی خودروها در مسیرهای مختلف باعث بروز مشکلات شده است.

وی با بیان اینکه به ایمنی حمل و نقل شهر تهران به جای حمل و نقل کشور باید توجه شود، تصریح کرد:‌ پل‌های هوایی ناایمن هستند و نحوه نصب تابلوهای مسیریاب به گونه‌ای است که خودروها با سرعت عبور می‌کنند یا باید دنده عقب بگیرند یا باید خلاف انجام دهند و ما باید برای درون شهر تهران کاری انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، احمد علوی نیز در این باره گفت: حیف بود که معاونین مربوطه در این جلسه حضور نداشتند و بهتر است حوزه‌هایی همچون اجتماعی، حمل و نقل و عمران با الگو قرار دادن این گزارش سرمایه‌گذاری‌هایی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مهدی عباسی نیز افزود: ما در تهران با رفتارها و ناهنجاری‌های ترافیکی روبرو هستیم به گونه‌ای که خطوط ویژه ما به دلیل ازدحام خودروها غیرقابل مصرف شده‌اند و باید بر روی فرهنگ عمومی کار کرد و از پلیس بابت برخورد با متخلفان حمایت کنیم.

سروری نایب رییس شورای شهر تهران نیز گفت:‌ در این چند روز خیلی دقت کردم و دیدم که در مشهد حتی یک موتورسیکلت در خطوط ویژه حرکت نمی‌کند و آن‌ها چکار کردند که حتی در خط ویژه یک موتور هم حرکت نمی‌کند و باید از آن‌ها الگو بگیریم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کشفی تازه: زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند-پیام امروز

داده‌های Flyby منتشر شده توسط کاوشگر فضایی BepiColombo اروپایی نشان داد که گاز‌های فراوانی، از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *