از “یه روز دیگه” تا چند خبر دیگر تئاتری

تمدید اجرای دو نمایش «یه روز دیگه» و «ماداگاسکار» و رونمایی از تیزر نمایش «نرفتن» و… از جمله خبرهای تئاتر است.

‎ به گزارش ایسنا، اجرای نمایش «یه روز دیگه» به کارگردانی نادیا فرجی به دلیل استقبال تماشاگران تمدید و از کارگاه نمایش به تالار سایه مجموعه تئاتر شهر انتقال یافت .
بر اساس اعلام روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «یه روز دیگه » به کارگردانی نادیا فرجی که قرار بود تا روز چهارشنبه اول تیر ماه در کارگاه نمایش تئاتر شهر به اجرای خود پایان دهد، به دلیل استقبال تماشاگران تمدید و ادامه اجراهای خود را در تالار سایه مجموعه دنبال خواهد کرد.
بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته ، این نمایش تا روز چهارشنبه اول تیر ماه در کارگاه نمایش روی صحنه است و پس از آن از روز پنجشنبه دوم تیرماه  ساعت ۱۹:۳۰ در تالار سایه مجموعه به اجراهای خود ادامه می دهد.
نمایش «یه روز دیگه» از جمله آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر است که با نگاهی آزاد به « مرگ در می‌زند» وودی آلن نگاشته شده و نگاهی کمدی فانتزی به مرگ دارد.
الهه پورجمشید و نادیا فرجی بازیگران این اثر نمایش هستند. ضمن اینکه مژگان عیوضی طراح لباس، علیرضا خضری طراح صحنه، عاطفه ابیضی طراح گریم، مجتبی گیویان طراح نور، مرتضی برزگزادگان طراح پوستر و بروشور، سمیرا عالم پناه بازنویسی متن و مدیرروابط عمومی، سینا موحدی نیا ساخت تیزر، عرفان پالیدی و خشایار شکرانی گروه عکاسان، منادا ناطقی دستیار تهیه کننده، سعید فرخی، حسن باقری و رضا فروتن دستیاران کارگردان، آرش جمشیدی مدیر اجرا و صحنه، آرزو فروتن منشی صحنه دیگرعوامل اجرایی نمایش «یه روز دیگه» را تشکیل می دهند.
لازم به توضیح است نمایش «بهشت حکیم الله» به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی ویدا موسوی که از روز اول خرداد ماه در تالار سایه به صحنه رفته بود، روز دوشنبه سی ام خرداد ماه به اجرای خود پایان داد.
هم اکنون نمایش های «پروین» به کارگردانی حسین کیانی در تالار اصلی، «اسب های انباری» به کارگردانی رضا کرمی زاده در تالار چهارسو و «بی چرا زندگان» به کارگردانی الهام شعبانی در تالار قشقایی تئاتر شهر روی صحنه هستند.

از "یه روز دیگه" تا چند خبر دیگر تئاتری

اجرای «ماداگاسکار» تا ۳ تیر تمدید شد
نمایش ماداگاسکار به کارگردانی میلاد رخش بهار که قرار بود اول تیر ماه به کار خود در تماشاخانه هیلاج پایان دهد، پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز روی صحنه خواهد بود.
این نمایش که در آن بازیگرانی همچون فرانک حسینی ، حامد مقدسی، علیرضا داوودوندی، محمدرضا آبانگاه، پویا آرام و علیرضا زیوری به ایفای نقش می پردازند، تا روز جمعه ۳ تیر و در ساعت ۲۱ روی صحنه است.
«ماداگاسکار» نوشته احسان نوروزی و با طراحی و کارگردانی میلاد رخش بهار که در تماشاخانه هیلاج روی صحنه است نگاهی طنز به ماجرای گرفتاری چهار مرد در نقطه ای دور از زادگاهشان دارد. آنها که از یک جنگ جهانی گریخته و به نقطه ای امن در کوهستان پناه برده اند با یک سوتفاهم دستگیر و مورد بازجویی قرار می گیرند.
نمایش ماداگاسکار با تهیه کنندگی امیر شهاب رضویان/موسسه هیلاج و مجری طرح موسسه فرهنگی و هنری برداشت آماده شده و تا ۳ تیر ماه، ساعت ۲۱  در تماشاخانه هیلاج واقع در خیابان ایرانشهر- کوچه استاد سمندریان روی صحنه است.
علاقه مندان می توانند با خرید بلیت از سایت تیوال از ۲۰ درصد تخفیف خرید گروهی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی برخوردار شوند.

اولین تیزر نمایش «نرفتن»
تیزر نمایش «نرفتن» به کارگردانی مشترک حامد جلالی فراهانی و مجتبی واشیان که قرار است از پنجشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۱ در تماشاخانه ملک روی صحنه برود، منتشر شد.
 در این نمایش مهدی سفاری، ساناز روشنی، سپهر محمودی، زهرا حامی، فرشاد نصیری و مهکامه ضیایی به ایفای نقش می‌پردازند.
نمایشنامه «نرفتن» که نوشته مجتبی واشیان یکی از دو کارگردان این نمایش است داستان خانواده ای را بیان می کند که درگیر مشکلات روز جامعه خویش می شوند در حالی که برای کندن از همین جامعه و مهاجرت برنامه ریزی کرده اند.
تهیه کنندگی این اثر را رضا بهدادنیا برعهده دارد. در گروه طراحان نمایش «نرفتن» هنرمندانی همچون نیما جهان بین طراح عروسک، فرشاد نصیری طراح نور، عاطفه صابری طراح لباس، سجاد نجفی طراح پوستر همکاری دارند. مدیر تولید این نمایش را نیز بهادر خسروجردی برعهده دارد.
طراحی صحنه این نمایش را نیز حامد جلالی فراهانی و مجتبی واشیان انجام داده اند.
عکاس این پروژه نمایشی نیلوفر کاوسی، ساخت تیز سارا بزرافکن، هدیه اروسخانی و زهراحمزه پور، دستیاران کارگردان غزل آریافر و نیلوفر صدیق و مدیرصحنه و ساخت عروسک محمدحسین محبی هستند.
نمایش «نرفتن» از ۲ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰ اجرای خود را در تماشاخانه ملک آغاز خواهد کرد و پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش نیز در سایت تیوال به نشانی http://www.tiwall.com/p/naraftan  آغاز شده ست.

پیش‌فروش تئاتر دانشجویی دانشجویان سوره آغاز شد

پیش‌فروش نمایش «مونوپلژی» در مجموعه تئاتر شهرزاد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره تئاتر دانشجویان دانشگاه سوره با عنوان مونوپلژی از دیروز۳۰ خردادماه در سایت تیوال آغاز شد. علیحاجی‌ملاعلی نویسنده وکارگردان این نمایش که از اساتید دانشگاه سوره نیز هست نمایش فوق را با همکاری دانشجویان فارغ‌التحصیل و درحال تحصیل به اجرا درآورده است.

تمرین نمایش مونوپلژی از دی ماه سال گذشته در دانشکده هنر دانشگاه سوره کلید خورده و از پنجم تیرماه امسال راس ساعت۱۹:۱۵با آمادگی کامل دانشجویان به اجرا درخواهد آمد.

گفتنی است دانشجویان می تواننداز تخفیف دانشجویی برای خرید بلیط نمایش مونوپلژی بهره‌مندشوند.

خرید بلیت نمایش مونوپلژی از سایت تیوال به آدرسwww.tiwall.com امکانپذیر است.

گروه هارد راک کهربا موسیقی «پناه‌کاه» را هر شب اجرا می‌کند

گروه هارد راک «کهربا» بعد از موفقیت در بندبازی، موسیقی «پناه‌کاه» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه را هرشب همراه با نمایش، روی صحنه اجرا می‌کند.

از "یه روز دیگه" تا چند خبر دیگر تئاتری

به نقل از روابط‌عمومی گروه، گروه هارد راک «کهربا» بعد از موفقیت در بندبازی، در اولین تجربه تئاتری خود موسیقی «پناه‌کاه» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه را هرشب همراه با بازیگران نمایش، روی صحنه اجرا می‌کند.

«گروه کهربا» با سبک هارد رام که سال ۹۷ تاسیس شده سال ۱۴۰۰ در برنامه‌ی بندبازی شرکت کرد و از بین ۱۱۰۰ گروه جزو ۱۶ گروه برتر این برنامه شد.
آرین طهماسبی (خواننده و گیتار ریتم)، سینا بلبلی (گیتار ریتم)، خشایار زارعی (گیتار بیس)، امیر عزیزی (نوازنده پیانو و سینتی سایزر)، سینا طرح‌ساز (درامز) اعضای این گروه هستند.

به ترتیب حروف الفبا: حسین امیدی، آیدین بهاری، مینا زرنانی، میلاد معیری، آذین نظری، میثم نوروزی، مهدی یگانه در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

فواد خراباتی (مجری طرح)، سعید حسنلو (طراح صحنه)، الهام شعبانی (طراح لباس) و علی کوزه‌گر (طراح نور)، بهاره اسدی (طراح گریم)، سینا افشار (طراح گرافیک)، امیرعلی حسینی (طراح صدا)، آوا فیاض (مدیر مارکتینگ) و روابط‌عمومی)، رضا جاویدی و نسترن عبدی (عکاس)، قادرپناه را در این نمایش همراهی می‌کنند.

«پناه‌کاه» کاری است از گروه تئاتر ریگولیتو که از دوم تیرماه ساعت ۱۸:۴۵ به مدت ۷۵ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی‌صحنه خواهد رفت. پیش‌فروش‌ این نمایش هم‌اکنون روی سامانه تیوال آغاز شده است.

دیگر عوامل عبارتند از: ماهان صادقی (دستیار کارگردان)، علی سیبی (دستیار تولید)، نیلوفر قرائی (منشی صحنه)، مریم نورالدینی، یاسین یوسفی (مدیران صحنه).

انتهای پیام 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner