تازه ها
سوله آکام فلز

استقرار میزخدمت پلیس در مساجد پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برپایی میزهای خدمت پلیس در مساجد بزرگ پایتخت برای تسریع در خدمت‌گذاری به شهروندان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه فرماندهان، مسئولان و کارشناسان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور در مساجد و حسینیه ها پاسخگوی سوالات و درخواست شهروندان خواهند بود، گفت: در راستای حل مشکلات شهروندان میزهای خدمت پلیس در تعدادی از مساجد بزرگ پایتخت برپا شده است و  روسا، مسئولان و سر کلانتران پلیس پایتخت موظفند که با حضور در این اماکن به مشکلات ترافیکی و انتظامی شهروندان رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه مساجد، بزرگترین میعادگاه رسیدگی به مشکلات و حل مسایل شهروندان هستند، افزود:‌ در پی شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری نمازهای جمعه و جماعات میز خدمت نیز محدودتر انجام می‌شد و درحال حاضر میز خدمت در مساجد همه مناطق تهران و نماز جمعه تهران برپا می‌شود و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

رحیمی  با تاکید بر اینکه با برگزاری میز خدمت، ما برای حل مشکلات مردم پیش‌قدم می‌شویم و به سراغ آنان می‌رویم، گفت: همچنان که امام راحل مساجد را سنگر می دانستند از ظرفیت عظیم مساجد می‌توان خدمات بسیاری را به مردم ارائه کرد همچنان که در حوادث مختلف مساجد نقش محوری را داشته و دارند.
 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه میزهای خدمت در راستای خدمت گذاری سریع تر و بهتر به شهروندان برگزار می‌گردد، گفت:  برپایی این میزها در مساجد اطلاع رسانی شده و مردم می‌توانند در ساعات اعلام شده با حضور در مساجد به بیان مشکلات خود بپردازند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟-پیام امروز

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *