اسپانیا ۴ – ۱ گرجستان/ لاروخا حریف آلمان در یک چهارم شد + فیلم-پیام امروز


در ادامه دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ تیم‌های ملی اسپانیا و گرجستان در شهر کلن به مصاف هم رفتند که اسپانیا موفق شد با نتیجه چهار بر یک حریفش را شکست و به پیشروی خود در جام ادامه دهد.

در دقیقه ۱۸ روی ضدحمله‌ای سرعتی، پاس میکائوتادزه در سمت راست به کاکابادزه رسید. این بازیکن تصمیم گرفت بلافاصله توپ را به محوطه جریمه بفرستد. در آنجا خویچا کواراتسخلیا منتظر بود دروازه اونای سیمون را باز کند، اما اشتباه لو نورمند مدافع اسپانیا، باعث شد که خود او توپ را وارد دروازه خودی کند و گرجستان را جلو بیندازد. این گل نخستین گل خورده اسپانیا در این جام بود که با یک گل به خودی زده شد.

در دقیقه ۳۸ اسپانیا گل تساوی را زد. باز هم روی حرکت نیکو ویلیامز ستاره لاروخا در این مسابقات این گل به دست آمد و پاس کاتبک او به رودری رسید و هافبک منچسترسیتی گل اول اسپانیا را به ثمر رساند.

در نیمه دوم اسپانیا تیم سرتر میدان بود و به سه گل دیگر توسط فابیان رویز، نیکو ویلیماز و دنی اولمو به ثمر رساند. البته گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس که در ترکیب ثابت گرجستان قرار گرفته بود، یک گل به خودی هم زد که با خوش شانسی اش آفساید گرفته و مردود شد.

اسپانیا با این برد در یک چهارم به مصاف آلمان می‌رود.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام نتایج آزمون تبدیل وضعیت کارکنان اداری به قضایی قوه قضاییه-پیام امروز

محمد باقر الفت در این باره گفت: تمامی پذیرفته شدگان آزمون تستی بر خط در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *