سوله آکام فلز

اطلاعیه تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳-پیام امروز


پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ و اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌محل‌های جدید در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶، ضمن اعلام اصلاحات جدید بشرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون یاد شده می‌رساند.

 به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۳/۲۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی، اطلاعیه قبلی و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. لازم به تاکید است مهلت در نظر گرفته شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نکرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۱، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

صادرات ۳۹ هزارتن تخم مرغ از ابتدای سال-پیام امروز

حمیدرضا کاشانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *