سوله آکام فلز

اعتراض فدراسیون کشتی به میزبانی مغول‌ها: با غذا آب نمی‌دهند!

فدراسیون کشتی در نامه‌ای به دولت تورلیخانف به میزبانی نامناسب مغولستانی‌ها از رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، از جمله مواردی که فدراسیون کشتی در این نامه به تورلیخانوف متذکر شده است، اسکان تیم ایران در هتلی به نام بایناگول است که استانداردهای میزبانی در آن رعایت نشده و بنا بر گزارش‌های پزشک و متخصص تغذیه اعزامی به این مسابقات، با قید فوریت نیازمند بازنگری و پیگیری است.

بر این اساس غذاهای موجود در رستوران این هتل از تنوع و کیفیت مناسب برای کشتی گیران برخوردار نیست و آب معدنی که جزء اساسی‌ترین نیازهای هر ورزشکاری محسوب می شود و هیچ گونه نوشیدنی دیگری نیز همراه با غذا توزیع نمی شود. نکته مهم اینکه اگر ورزشکاری تقاضای آب یا نوشیدنی دیگری را داشته باشد باید هزینه آن را به صورت مجزا پرداخت نماید.

این موضوع در حالی اتفاق افتاده که هر نفر مبلغ ۲۰۰ دلار برای هر روز اقامت در این هتل پرداخت کرده است و رفتار مسئولان هتل منطقی به نظر نمی‌رسد.

تمامی این موضوعات در حالی رخ داده که هیچ نماینده یا مسئولی از فدراسیون مغولستان در هتل حضور ندارد تا سرپرست تیم بتواند این موارد را با وی در میان بگذارد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی-پیام امروز

تمرین امروز (سه‌شنبه، ۲۸ فروردین) باشگاه تراکتور از ساعت ۱۱:۳۰ در زمین اصلی مجموعه ورزشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *