اعزام تیم ملی نجات غریق به مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از اعزام تیم ملی نجات غریق به مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا خبر داد و گفت: در صورت دریافت مجوز، بانوان نیز به این مسابقات اعزام خواهند شد.

مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور غواصی آزاد اواخر خردادماه در ۲ بخش زنان و مردان در عسلویه برگزار می‌شود که تا به امروز استقبال خوبی از تمام استانها داشتیم. این مسابقات به منظور شناسایی نفرات برتر و تشکیل تیم ملی غواصی پیش‌بینی شده است.

وی همچنین از اعزام تیم برای نخستین بار به مسابقات قهرمانی جهان غواصی آزاد در ترکیه خبر داد و افزود: کسانی که در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان نفرات برتر شناسایی و به تیم ملی دعوت می‌شوند پس از شرکت در چند مرحله اردوی آماده‌سازی، برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان غواصی انتخاب خواهند شد. تلاش بر این است کسانی را به ترکیه اعزام کنیم که حضور پررنگی در این مسابقات داشته باشند.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی همچنین از اعزام تیم نجات غریق به مسابقات قهرمانی جهان شهریورماه در ایتالیا خبر داد و خاطرنشان کرد: برای آماده سازی ورزشکاران جهت شرکت در این مسابقات تاکنون دو مرحله اردو در استان بوشهر و هرمزگان برگزار کردیم که مرحله سوم اردو اواخر خرداد در استان فارس برپا خواهد شد، تلاش بر این است که تیم کامل و خوبی را عازم این رقابتها کنیم.

وی درباره وضعیت اعزام بانوان به مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان، افزود: برای اعزام بانوان به دنبال دریافت مجوز هستیم تا امکان حضور آنها را نیز در قهرمانی جهان نجات غریق فراهم کنیم.

حیدری با اشاره به استقبال خوب جامعه نجات غریق از وبینار پیشگیری از غرق زدگی با تدریس افشین کثیر معلم مدرس بین‌المللی، خاطرنشان کرد: به حدی استقبال از این وبینار آموزشی خوب بود که تصمیم داریم دوره‌های بعد را نیز برگزار کنیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner