سوله آکام فلز

اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیونی برای ساخت مسکن روستایی در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: تسهیلات ارزان قیمت ۲۰ ساله برای ساخت مسکن در روستاها و شهرهای کوچک از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برنامه های دهه گرامیداشت تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گلستان اظهار کرد: از ۲۱ تا ۳۱ فروردین ماه به عنوان دهه گرامیداشت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نامگذاری شده که در این دهه برنامه های مختلفی برای توسعه روستایی، محرومیت زدایی و عمران و آبادانی روستاها در نقاط مختلف استان در دستور کار قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در دهه گرامیداشت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برنامه هایی در حوزه صدور سند مالکیت، عمران روستایی، تهیه و بازیابی طرح ها، مسکن، تأمین زمین برای ساخت و ساز موردنیاز در استان گلستان انجام می شود، افزود: بیش از ۸۸۰ میلیارد تومان پروژه های بنیاد مسکن در این ایام قابل افتتاح است و بیش از سه هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان پروژه در بخش های مسکن، نوسازی بافت های فرسوده، مسکن جوانان و فرهنگیان و مسکن محرومان نیز در استان آغاز به کار خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از عملیات اجرایی ۱۵ هزار واحد مسکن محرومان در دهه گرامیداشت بنیاد مسکن خبر داد و تأکید کرد: در بخش اجرای طرح های محرومیت زدایی و هادی بیش از یک هزار و ۴۲۰ پروژه و طرح عمرانی در این دهه آغاز می شود و به بهره برداری خواهد رسید.

حسینی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار جلد سند در دهه گرامیداشت بنیاد مسکن تشکیل پرونده و به متقاضیان حوزه روستایی و شهرهای کوچک اهدا می شود، تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن نیز در بخش شهر ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب هشت پروژه در استان گلستان آغاز خواهد شد.

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان

وی با بیان اینکه در سفر ریاست محترم جمهور به استان گلستان مصوبات خوبی به حوزه روستایی بنیاد مسکن در بخش های مختلف اعم از تهیه و اجرای طرح های هادی، ایمن سازی روستاها و بافت باارزش روستایی و مسکن محرومان اختصاص یافت، ابراز داشت: تاکنون تخصیص نقدی ۴۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان انجام شد و امیدوارم با این تخصیص اعتبار، بخشی از پروژه های بنیاد مسکن گلستان تا هفته دولت تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بسیار خوب در نهضت ملی مسکن حمایت و پشتیبانی از افرادی است که در تأمین مسکن اعم از تأمین زمین و یا ساخت و ساز مشکل دارند، متذکر شد: خوشبختانه تسهیلات ارزان قیمت ۲۰ ساله برای ساخت مسکن در روستاها و شهرهای کوچک از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت که این تسهیلات در مدت ۲۰ ساله، ارزان قیمت و با سفته زنجیره ای سه نفره اعطاء می شود که این اقدام خدمت بزرگی است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تنها تا ۲۶ اردیبهشت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی کسب و کار به الکترونیکی فرصت وجود دارد-پیام امروز

سید امیر سیاح رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت:از ابتدای ۱۴۰۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *